2016. február 21., vasárnap

Januári-februári kis gyógyszertári HAUL

Sziasztok, 

Januárban volt egy kisebb bevásárlásom a gyógyszertári márkák közül. Az egyik főszereplő a hosszabb projektem állandó lakója, a másik két delikvens pedig az arcápolásom lenne hivatott segíteni. Nincs túl sok "mutogatni valóm", igazából most egy kicsit önzőségből írom ezt a posztot. Ugyanis, muszáj hogy valami emlékeztessen a Panthenol projektemre, hogyha végre az X-edik flakonom végére érek, akkor beszámolhassak egy elég hosszú bejegyzésben a panthenolos hajnövesztésről. Most is lenne miről írni, ami a tapasztalatokat illeti, csak én az a kivárós típus vagyok- sokak bánatára. 


A Panthenol spray kellett és kész, nem egy drága mulatság, de szeretem használni, most már csak azért is végigviszem azt amit kitaláltam! 1200 Ft körül vesztegetik, nem egy hajnövesztő mesterséges esszencia ára, de szerintem azért javuló tendenciát tud hozni a hajnövesztéssel bajlódok életébe. Kár, hogy elég nagy türelmi idő kell hozzá..... 



A Bioderma utódját olcsóbb fronton még nem sikerült felfedeznem, ami a könnyű beszerezhetőséget és az olcsóbb árat illeti, így még ha fogcsikorgatva is, de kifizettem az utánpótlás árát. Az ACM micellás vízre pedig kíváncsi voltam, újdonság volt, -40% kedvezménnyel is adták akkoriban a Dermaonline-on, így lecsaptam rá. Krémmánián sok pozitív véleményt olvastam róla, ígéretesnek tűnik.
A Bioderma Sébium micellás víze pedig arctisztításban verhetetlen szerintem, sminkben mint kiderült, annyira azért nem remekel, ezt azért sajnálom. 2 mini és lassan egy nagy palackot tudok magam mögött. Felváltva használnám a rózsaszín társával együtt, ha nem egy, másik alternaztívát néznék meg most. 
 Köszönöm annak, aki a Dermaonline boltját ajánlotta, tényleg ki lehet fogni jó kedvezményeket! 


A micellás vizeket a Dermaonline-ról rendeltem, a Panthenolt pedig a helyi patikában vettem, utóbbi ára változó, 1150 Ft-ért is láttam már, gyógyszertára váltogatja az árat - érdemes árgépen, vagy valami ár-összehasonlító oldalon is kutakodni néha. 
Egyébként, ahogy most néztem körül, a Bioderma termékei még az Iparfümérián is megtalálhatóak, így aki egy üst alatt szeretné letudni a vásárlását, annak ez jó hír lesz a későbbiekre nézve! 

Remélem Ti is csak hasonló patikai márkákat kell vásároljatok, ha úgy van, esetleg némi C-vitamin utánpótlás belefér, de másra ne legyen ok mostanság, én azt kívánom! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com