2017. május 21., vasárnap

Kívánságlista | 2017 nyár

A bloghoz való visszatérésemet és a némileg beállni látszó rutinomat (de nem szeretem a rutin szót, mindig azt érzékelteti szerintem, hogy már teljesen kiismeri magát az ember a feladatokban, pedig nem, mert szerintem mindig jöhet 1 váratlan esemény, ami megborít mindent, így az már nem rutin, ha nem tudja az ember kezelni-kieső téma off) úgy gondoltam megünnepelni, hogy egy kis kívánságlistát állítottam össze a közeljövőre nézve. Lesz itt sok minden, talán túl sok minden is, amolyan "Isten pénze se elég" effektust látok körvonalazódni, de a többi eldöntését rátok bízom. És remélhetőleg nincsenek túlzottan elrugaszkodott vágyaim. (De, vannak. Csak nem szeretem beismerni őket.)


Lovely K-lips
A Kylie rúzsok nagyon szépen lekoppintott mását hozza a Rossmannban kapható Lovely márka. Örök harcban állok magammal, hogy most próbáljam, ne próbáljam, de láthatjátok, hogy az igen felé billen a mérleg. Legalább 2 színt szeretnék kipróbálni, bár szívem szerint az összeset birtokolnám. Mindennap mást kennék fel és meg is lenne oldva az egész heti smink. Elég elvetemült, nem? Na jó, ezt még lehetne fokozni.

Notino.hu
Január óta kinéztem magamnak ezt a kúpvasat még a Notino.hu-n, lassan itt az ideje, hogy a megrendelésére adjam a fejem. Még sosem volt kúpvasam, csak hajvasalóm, de néha jól jönne, mert elég sok időt és energiát elvesz az, hogy ide-oda járkáljak a szebb loknikért. Hajcsavarókkal pedig nem szívesen aludnék. Szerencsére a hajam valamilyen szinten ruganyos (még), de egy hajbefonós műveletre azért nem merném a nyakamat tenni egy-egy fontosabb eseménykor. Úgyhogy marad ez a megoldás, vagy a búra.

Remington Stylers Pearl Wand hajsütővas 2
Igenis emíltésre méltónak találom még, a jövőben egy újravételre megérett szempillaspirált is beszerezni. Ez pedig a Shiseido Eyes Full Lash szempillaspirál. Egy mini kiszerelést kaptunk belőle egy Shiseido eseményen, de igazán meglepődtem, amikor tavaly brahiból felkentem a pilláimra és még a barátom is megállapította, hogy nagyon durván jó spirált próbálgatok magamon. Pedig ő aztán, annyira nem volt érdekelt az ügyben, elhihetitek...Sajnos, azóta már tényleg a végét járja ez a spirálom, de annyira megkedveltem, hogy újraveszem, mert eddig tényleg ez a kedvencem. Más drogériás darabért hiába adok ki 3-4 ezreket, ha fele ekkora színvonalat nem tud hozni nálam, megette az egészet a fene, akkor az kidobott pénz. Ez pedig 5-7 ezer forint körül van, inkább ráköltök most már és kispórolom az árát, mert tényleg egy jó spirálról van szó. Arról nem is beszélve, hogy nem potyog a festék, hanem ott marad a helyén (ami egyébként a dolga is lenne alapesetben). Szégyen, nem szégyen, azt hiszem megvan az igazi, spirálfronton. (Éééés most, hogy ezt leírtam, már szerintem el is kezdik kivonni a forgalomból, ismerve az eddigi történéseket, hogyha találok egy igazi kedvenc terméket.) 


NYX termékek
A Westend-es nyitás után ellátogattam ugyan a NYX üzletébe, de sajnos nem sikerült egyről a kettőre jutnom, mert  nagyon sok színből kifogytak akkoriban. A Lip Lingerie Lipstickek közül szívesen beszereznék 2 árnyalatot, és a mattra száradós Soft matte lipcream darabok közül is kinéztem egyetlen egy színt, ami elfogyott sajnos elég hamar. Az automatán tekerős, szemhéjra való termékek is lenyűgöztek, a smaragdzöld vitte a prímet nálam. A galaxis őrzői 2-ből, Gamora után szabadon, szerintem nincs mit csodálkozni ezen. #envagyokGrootfanokfelakezeket :)
Képtalálat a következőre: „nyx lip lingerie”
Kép innen
"Álmomban létező" dolgok
Igazából, szerintem már csak az álmaimban létezik az az alumíniummentes dezodor, ami jól véd az izzadás ellen és viszonylag olcsó, plusz nem vonják ki a forgalomból. Nagyon hiányzik a Balea alumíniummentes darabja, a mai napig emlegetem sajnos, és kivonták a forgalomból, de megújítva sem jött vissza. De, az imáim hátha meghallgatásra találnak majd valamikor a későbbiek folyamán..... én meg tanulva az előző hibákból, ami bejön, azt rögvest újraveszem. Például az Original Source mentás tusfürdőjét, amiből 7 darabnyit halmoztam fel a tavaly nyári kiárusításkor. (A pánikvásárlás, amikor a kedvenc terméked kiárusítják- ismerős ugye?)
És ugyan nem túl beauty téma, de annyira szeretnék magamnak A galaxis őrzői 2 mintájára egy kicsi Groot-ot. Most valahogy a cukiság netovábbja nálam ő, és ebben az sem segít igazán, hogy mindkét film zeneszámait hallgatom már-már megszállottan. Mondtam én, ez egy elborult kívánságlista lesz.:) 
Képtalálat a következőre: „baby groot”

Nálatok mi kerülne fel a mostani listára? Van, amire inkább gyűjtögettek Ti is? 

4 megjegyzés:

  1. A K-lips-t épp 2 hete vettem meg, én is hónapok óta szemeztem vele. Nyugodtan újjíts belőlük, meglepően jó a minőség. A kúpvas pedig zseniális, 3-4 napig megmaradnak a loknik!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a héten végül megvettem az egyik K-lipset végül. Lehet beszerzem mind az 5-öt, mert eddig jól teljesít. :) A kúpvasnak nagyon örülök, a tudatalattim valamit érezhetett akkoriban, köszönöm a megerősítést, így magabiztosan dobom a kosárba most már!

      Törlés
  2. A Nyx folyékony rúzsok szuperek. :) Nekem három is van és mindegyiket imádom.
    A Colourpop is nagyon jó, azt is érdemes kipróbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erősen gondolkodtam a Colourpop rúzsokban is, de így már nehezebb beosztani, hogy mi is az, amire lecsapjak, ennyi ajánlás mellett. Belegondoltam, hogy a legegyszerűbb az lenne, ha ABC sorrendben haladnék. :D

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com