2017. február 26., vasárnap

Avon Decemberi újdonságok 2016| Tapasztalatok

A személyes vásárlásos kedvencek előtt, következzenek a decemberi újdonságok, róluk megérett már a véleményem januárban, kár, hogy más dolgok kissé maguk alá temettek- szó szerint.

Sok újdonsággal készült akkoriban a márka, én a következő darabokra voltam kíváncsi: 

Avon- Destination Wilderness kölni
Ár: 2700 Ft
Mennyiség: 100 ml
Lelőhely: Avon tanácsadónők, avononline.hu
Kissé eltérő kezdetű ez a bejegyzés, mert kifejezetten egy férfi parfümmel indítok. Bevallom, engem a kinézete fogott meg, nagyon tetszett, hogy egy hatalmas, masszívnak tűnő üvegben érkezik a zöld parfüm,sportosan kinéző kupakkal. Felvetettem a testvéremnek, hogyha érdekelné a lehetőség, akkor a Pierre Cardin mellé, lehetne egy másik parfümje is, ami  azért másabb vonalat képvisel. Igent mondott, bár tudtam, hogy mit vállaltunk ezzel magunkra: elég kritikus, így ha nem bejövős a parfüm, ő nem az a típus aki szebb csomagolásba öltözteti a mondandóját. Kerek perec kimondja, ha valami nem tetszik neki, pláne ha megkérdezik. Épp ezért örültem, amikor a számára legfontosabb mérföldkőről némileg pozitívan nyilatkozott: a parfüm tartós. Elég erőteljes illatkompozícióval indít, én például a kezdeti erőssége miatt nem is szeretem- de ez női szemmel nézve megint más, mert ő kifejezetten kedveli az erősebb, karakteresebb indításokat. Az illata számomra olyan, mint egy erősebb arcszesz, viszont a leírás alapján a tonkabab édességet csempész az alapillatba, de szerintem ez nem igaz, pont, hogy ez adja a fűszerességét- és szerintem a tartósságát is. A verbéna az a jegy, ami az illat frissességéért felelős, de sajnos hamar elszáll az illat kibontakozása után.

Avon  Premiere Luxe Oud for Her parfüm

Az előző változatot már ismertem, volt lehetőségen meg is nézni az illatot, és be is vallom, az a változat elsőre jobban is tetszett, összehasonlítva ezzel a keletiesebb variánssal. Viszont kinézetre sokkal megnyerőbb, különlegesebb lett ennek a változatnak az üvege, szerintem olyan sejtelmesre sikerült.
Ár: 5800 Ft
Mennyiség: 50 ml
Lelőhely: Avon tanácsadónők, avononline.hu 

Illatjegyek: 

mandarin, bolgár rózsa, oud-olaj
Az utóbbi időben szerintem az Avon nem rukkolt elő tartós női parfümökkel, de ez a parfüm megtöri ezt a rendet, mert elég karakteres illata van, ami sokáig érezhető a bőrön. Elsősorban szerintem ez az oud-olajnak köszönhető, de közrejátszhat még a mandarin is. Együttesen egy fűszeresebb parfümöt alkotnak, de ne olyan illatot képzeljetek el, ami már-már bántóan fűszeres, mert tévedés erre gondolni, én is beleestem ebbe a hibába. Sokkal inkább egy kellemes, melegséget idéző illatról van szó, ami nagyon is tartósnak bizonyult az elmúlt időszakban. Különleges darabról van szó, szerintem az előző változatot is be fogom szerezni. És szerintem egy jó parfüm egyik ismérve ez: egy kicsit elkezd a fogyasztó fókuszálni a márkára és kíváncsi az illatsor további termékeire is. :)


Végezetül, a változatosság kedvéért egy habfürdőre voltam kíváncsi a decemberi időszakban, ez pedig a csokis-szedres darab volt. Az ár-érték (745 Ft) arányával annyira nem vagyok kibékülve, de legalább kevesebb mennyiség is elég belőle ahhoz, hogy működésképes legyen a fürdőzés. Ezzel a tulajdonsággal kompenzálva érezheti magát az is, aki drágábbnak tartja a terméket. Szerintem jó választásnak bizonyult, de inkább a szedret éreztem fürdőzés közben, mint a csokit- ami egyébként nem probléma, én kifejezetten örültem ennek a tulajdonságnak. Elég jól habzott, a feladatát ellátta, viszont, újra nem venném, ha elfogyna. Ennek egyetlen oka van: mert saját magam találtam egy szerintem sokkal jobb variánst az Avontól, ami ugyanúgy ellátja ezt a feladatot. A csomagolás viszont kellően ötletes, hasonló koncepciót szívesen vennék a későbbiekben is. 


*A termékeket az Avon Magyarország biztosította a számomra, tesztelés céljából kaptam őket, ami a véleményalkotás folyamatát nem befolyásolta.

2 megjegyzés:

  1. A férfiparfümöt használja Gergő, nekem személy szerint nem tetszik rajta, szerintem inkább egy idősebb férfihoz illik ez az illat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem olyan tipikus, általános arcszesz illat. Szerintem, lehet hogy a tonkabab miatt érezhetik azt, hogy ez az illat annyira nem fiatalos. Annak viszont örültem, hogy férfi szemmel megkapta a tartós kifejezést.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com