2017. január 22., vasárnap

Vigyázz, kész, irány a fürdőkád a t: by tetesept termékekkel!

A téli hónapokban nagyobb figyelmet próbálok a kádfürdőzésre szánni, mert igazából a zuhanyzást részesítem előnyben. Ennek ellenére, a kinti hideget szemlélve olykor rám jön, hogy szívesen habfürdőznék egyet, de erre a tavalyi és az azelőtti Lush haul posztokból rájöhettetek. Tavaly december óta a Tetesept legújabb termékcsaládjával ismerkedtem meg. Ha kíváncsiak vagytok hogyan alakul a sorsuk, akkor tartsatok velem a bejegyzés végéig!

A csomagban 4 fürdőtermék lapult a TakemeShop jóvoltából, ami a t by tetesept fürdőcsaládot hivatott bemutatni. Igyekszem nyitottan állni hozzájuk, bár nem minden márkával való tesztelési lehetőséget használok ki az ő esetükben sem, de  általában a Tetesept termékek tetszeni szoktak (kiindulva a tavalyi  bejegyzésből), és a kedvenc samponom megtalálását is nekik köszönhetem, ilyen alapokkal meg szívesen mondok igent egy újabb együttműködésre.


A habfürdők típusai: 

t: by Tetesept "Érzékiség" habfürdő
Ár: 1599 HUF 
Mennyiség: 400 ml


A csapatból ez a habfürdő érdemelte ki a kedvenc címet. Igaz, nagyon jó alapnak bizonyult a gránátalma és a fekete berkenye kettőse, így szerintem nem is akarta a márka a véletlenre bízni ezt a habfürdőt. Érdemes viszont nem töményen önteni a bőrre, mert az én tenyerem beszínezte, amikor meg akartam vizsgálni, hogy mennyire színes és tömény is az anyag. Pl. Ha nagyon folyós, akkor ugye másképpen öntök belőle, mintha egy masszívabb, testesebb, kocsonyásabb termékkel ismerkedik az ember fia-lánya. Nagyon kellemes, gyümölcsös illata van, engem személy szerint élénkít egy kissé, de ez nem is baj. Nem mindig vágyik az ember melankolikus, altató fürdőzésre. 
A bőrömet nem szárította, igaz, mostanában előszeretettel használok testápolókat a nagy hidegben.


A mennyiség kiadós, jól elleszek vele, az tuti! 
Még azt viszont hozzá kell tennem, hogy a két habfürdő esetében a habok sokáig bírták a harcot, így aki tényleg habfürdőre vágyna, az azt fogja kapni, amit a termékre nyomtattak: habfürdőt a javából! Érdemes a vízzel ésszel bánni, hogy az egyensúly ne boruljon fel a kádban. :)
Hoztam 2 képet is, hogy lássátok, elég sűrűek a habfürdők. Egyébként, a Kapcsolj ki! habfürdőről csak nekem jutott az eszembe az, hogy egy Alien csöpögtette rám a nyálát? Eskü, így a hófehér kezemmel párosítva, elkapott a film hangulata, nem tudom miért. Igaz, az első kép sem különb, olyan, mintha megvágtam volna magam. Messziről nézve legalábbis a képet, elég csalóka. Pedig nyugalom, nem esett bántódásom a tesztelés során!:D



t: by Tetesept "Kapcsolj ki!" habfürdő
Ár: 1599 HUF
Mennyiség: 400 ml

Lila csomagolású flakonban érkezik, ugyanolyan fémes kupakkal mint az Érzékiség nevű társa. Ylang-ylang és orchidea együttese alkotja ennek a habfürdőnek az illatát. Bevallom, nekem egy kissé olyan "szúrós" illata van ennek a terméknek, először meg is ijedtem, hogy mi lesz itt, első blikkre nem az az illat, amire azt mondaná az ember, hogy kellemes. Idővel megszokta az orrom, és tényleg inkább az álmosabb napjaimon vetem be, amikor jólesne a nyugalom lefekvés előtt. 


A fürdősó típusai:
Kiszerelés: 60 g
Ár: 499 Ft 

A habfürdőkön kívül 1-1 darab fürdősó került hozzám, de nem a hagyományos, megszokott formában. Ha nevet kellene adnom neki, akkor inkább fürdőhomoknak nevezném őket, elég apró szemcséjűek volt a csomagolásban található anyag- ennek kifejezetten örültem is. Hogy miért? Mert, a vízben igencsak könnyedén feloldódott a fürdősó, nem kellett utólagosan kissé rásegítenem, hogy ugyan már, olvadjon el hamar a só. A termékcsalád fürdősó szekcióját 2 termék teszi ki, az egyik az "Egy adag szeretet fürdősó", ami ribizli illattal kényezteti a gazdáját. A második delikvens az "Egy adag szerencse" névre hallgató fürdősó, ami őszibarack-vanília párosítással kapható. Választani nem tudnék közülük, mert igazából még mindig ott tartok, hogy hihetetlenül örülök a könnyen oldhatóságuknak. Intenzitásból jeles-féle keresőknek a ribizlis verziót ajánlanám szívesebben. 

Ez a termékcsalád kifejezetten csak a Rossmannban és a TakemeShop.hu oldalán érhető el. Illetve, minden más egyéb, régebben megszokott, hagyományos variáció megtalálható náluk habfürdő, nagyobb szemű fürdősó formájában is.

Egyébként még egy habfürdős bejegyzésre még számíthat mindeki a blogon, remélem nem üli meg a hasatokat ez a téma, de mikor, ha nem most? Nyáron, szerintem amúgyis a mentás tusfürdők a menők! Abból, ugyan betáraztam, de ebben a vérfagyasztó időben, nem merem elővenni őket.

A termékcsaládot tesztelés céljából kaptam, a véleményalkotásnál ez a véleményemet nem befolyásolta! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com