2016. július 31., vasárnap

Avon májusi & júniusi újdonságok | 2016

Sziasztok,

Egy kis fiaskónak köszönhetően sajnos a májusi újdonságok becsatlakoztak a júniusi csoporthoz, így csak júniusban tudtam elkezdeni a tesztelést. Ez a nagy helyzet, és emiatt van most  az a kivételes alkalom, hogy olyan újdonságokat hozok, amelyek az aelmúltkét hónapban jelentek meg a márkánál. Van olyan termék, amire érdemes figyelni, így ajánlom is, hogy nagyon legyetek résen olvasás közben!


MÁJUS

Avon Magix prime and set spray | Magix Prime sminkfixáló spray( 899 Ft) 
Előzőleg is felfigyeltem már az Avonnál erre a termékre, de most már új névvel kapható. Az összetevőkkel ugyan nem vagyok kibékülve, de bevallom a májusi és júniusi újdonságok közül ő lett a kedvencem. Tényleg a helyén tartja a sminket, még több ideig is , mint ami szükséges. Tudjátok már jól, hogy szeretem az ilyen sztahanovista termékeket! Az én esetemben ez a következőleg néz ki: reggel negyed 6-kor fixálom a sminket és este fél 6 körülre érek haza, de van amikor este 6-kor botlok be a küszöbön és a sminkem tényleg olyan, ahogyan aznap felkeltem. Persze, biztosan segít neki a Bioderma primerje is, de hőségben szerintem ez a termék viszi a munka oroszlán részét. Egyetlen egy negatívumot tudnék említeni, hogy a spirál felkenése után érdemes várni  2 percet és utána fixálni az egészet csak. Cserébe a potyogós spirál sem potyog. Most akármennyire is szeretek belekötni egy termékbe, azt kell mondjam, ez egy jól sikerült darab lett, bár érdemes ésszel használni, az alkoholtartalma miatt, a teljesítménye azért kárpótol. Ha havi szinten vezetném a kedvenceimet, akkor ő biztosan belekerülne a sorba. 


Avon Gel körömlakk - Rain Washed
Viszonylag gyorsan szárad, pont az a határidő, amire még azt tudom mondani, hogy rendben van. Rengeteg bloggernél láthattátok ezt a lakkot, vele nem is húznám az időt, szerintem is egészen jó színe van, épp ezért választottam őt akkoriban. 



JÚNIUS
Avon Little Lace Dress parfüm
Szerintem aki ismeri az Avon parfümöket, az egyik legnagyszerűbb sikerre gondolva (Little Black Dress), azért fel tud sorolni még legalább egy, ezen a vonalon továbbvitt parfümöt. Júniusban debütált ez az újdonság. Az üveg kinézete szépen tükrözi az eleganciát, illik is a névhez, bár ilyen névvel a design tervezőnek nem voltak álmatlan éjszakái szerintem, inkább a csomagolás megvalósítási módja lehetett fejtörő mindenki számára.
Az illatra elsőként gyümölcsösebb jegyeket próbáltam társítani, amikor elképzeltem akkor az jutott eszembe, hogy talán a gyümölcsök akkordja jobban kijön rajtam, de végül mégsem úgy történt, ahogyan én azt elgondoltam. Az illat tényleg kapott egy lágyabb vonalat a jázminnak köszönhetően. A feketeribizli nagyon el lett találva, az elején nagyra is értékelem a használatok során, viszont ahogyan több időt tölt rajtam a parfüm, úgy kezd egy kicsit szúrósabb az illat, amit magamon érzek. Lehet, hogy a pacsuli játszik velem így a meleg időben, minden esetre ez a mivolta nem tetszik így az illat érzésének a végefelé. Tartósság tekintetében elég bőrfüggő, ahogyan láttam. Rajtam például kevesebbet bír, az igazi intenzitása 4 óra körülre tehető, más pedig egész nap érzi az illatát. 



Avon Nutraeffects Miracle Glow arcápoló olaj
Egy kicsit később tudtam bekapcsolni ezt a terméket az arcápolási rutinomba, mert azóta két új kedvencet is avattam, és az idillbe nem akartam rögtön beleszólni mesterségesen. Végül eljött az idő, hogy kipróbáljam, kellő óvatossággal, mert hát mégiscsak egy arcolajról van szó - és tartottam tőle, hogy szépen túl fogom kenni az arcomat, végül meg oda a munkám gyümölcse és nem főzhetek pálinkát belőle. 
Komolyra fordítva a szót: 5-féle olajjal van gazdagítva ez az arcápolási termék, és az E-vitaminban gazdag hatóanyag tartalom is eléggé vonzón hangzik. Na de vajon, elég-e ez manapság? 
Az ár egészen baráti (1899 Ft), csodálkoztam is rajta, de ha körülnéz az ember, más arcápoló olajok után kutatva, akkor nagyjából ilyen árakkal találkozik +/- 300-400 Ft eltéréssel. Ez a húzás szimpatikus volt a márkától, hogy az ésszerűség határain belül maradtak, nem szálltak el. Néha meglepően érdekes beárazásokat szoktam látni 1-1 nagyobb márkánál, ha kijönnek egy népszerű termékkel, így komolyan örültem, hogy itt egyáltalán nem vitte el a lendület a csapatot. 
Tetszett, hogy a vízhiányra és a táplálásra fókuszál a termék és az sem utolsó szempont, hogy használatkor egészen könnyen beszívódott. Ahhoz képest, hogy olajos formula, tényleg dicséretre méltó ez az alkalmazkodni tudás és hogy nem hagyott zsíros érzetet a bőrön. A pipettás kiszereléssel könnyű dolgozni. A használatot illetően elég vegyesen szoktam utána nyúlni: van, hogy este, de van, hogy reggelente van hozzá kedvem- de még mindig inkább az esti rutin oszloposabb tagjaként tudom a leginkább elképzelni. Feszesség megőrzés tekintetében elég jónak mondanám, a babassou olaj -ami a kollagéntermelésben segédkezik- az, ami jobban dolgozik benne, ahhoz képest, hogy az összetevőlista végén van, ezek szerint jól szuperál. Hát még ha nem az összetevő lista végén kullogna...
A parfümért haragszom a termékben, mert nem értem a létjogosultságát, egyszerűen elrontja az egészet majdnem. Ugyan pattanásokat nem okozott a termék, de szerintem felesleges ilyen szép összetevő rendszert elrontani egy illatanyaggal, mert nem csak hatásban tűnik jónak az olaj, hanem az ár tekintetében is- így duplán haragos vagyok ilyen esetekben. Az arcbőrömet puhábbá, feszesebbé tette, de úgy gondolom, hogy egyelőre keveset használtam ahhoz, hogy végső következtetést vonjak le róla. Jó befektetésnek tűnik, viszont még bő 1-2 hónapig szívesen ülök rajta, hogy a végleges ítélet megszülessen, mert érdekel, hogy ősszel, a bőr változásának időszakában is, vajon mennyire lehet jó és hogy hogyan reagál a környezet- és időjárás változásra is. Reméljük kiállja a próbát, eddig erre utalnak a jelek, de én jobb szeretek a saját tapasztalatomnak hinni.


A termékek megvásárolhatóak Avon tanácsadónőkön keresztül az aktuális katalógus kínálata szerint, vagy az Avon Online rendelési felületén, de az Notino.hu-n -n is találkozhattok nagyon sok termékükkel is, érdemes körülnézni! De aki a személyes vásárlást szereti, annak ajánlom a Blaha Lujza téri Skála áruházban lévő kisboltot és az Astoria aluljáróban lévő helyet is. Mindkettőnél tudtok rendelni, hogyha nincs a közeletekben tanácsadónő. 

Nálatok akadt valami, ami így megtetszett az utóbbi időkben a kínálatból? Szerintem a legerősebb ilyenkor mindig a májusi-június-júliusi katalógus és még a decemberi-januári darabok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com