2016. június 1., szerda

Ideepharm Dermacos micellás víz | Egy olcsó alternatíva: működik?

Sziasztok, 

Nem titok, hogy szeretnék egy olcsóbb megoldást találni a micellás víz utánpótlásomra, mert a Biodermát alapjáraton drágállom. Tény és való, hogy nagy kiszerelésben olcsóbb, alá is írom, de meg vagyok róla győződve, hogy kell olyan micellás víznek lennie a világ kínálatában, ami ugyanannyit tud, ugyanúgy, kevesebbért. Szeretek alternatívák után kutatni, így az egyik ilyen kalandomat mutatom meg Nektek. Végül, próba cseresznye alapon gondoltam kipróbálom a márkát, mert a webshopon elég sok hasonló sminklemosó rejtőzik, csak akad egy, ami nekem-is-bejön-és-olcsóbb-alternatíva.  

Mennyiség: 250 ml
Ár: 1090 Ft
Beszerezhetőség: eddig csak a Notino.hu kínálatában láttam


Elég parfümös a tartalom, meg kell hagyni, ez alapjáraton szokott zavarni, nem egy micellás vizem dobtam ki, mert az illata vagy a poshadt vízre emlékeztetett, vagy mert iszonyatosan rózsavizes volt és irritálta az arcbőrömet. Itt az illatot legjobban egy kicsit ahhoz tudnám hasonlítani, mintha ilyen higiéniás, antibakteriális kézmosóval mosnám le a sminkem. Engem lehet nem zavarna a dolog, de a szememet annál inkább, amikor az átitatott vattapamacsot figyelmetlenül helyezem a szememre, mert ilyenkor csíp egy kicsit. A folyadék maga sem hétköznapi, mert narancssárga színű, ez enyhén a jobb napokon látszik is a pamacson. Viszont a sminket szépen leszedi, és a szempilláimat sem bántotta, igaz, hangsúlyozom a szemem azért csípte, épp ezért indokoltan használom az óvatosabb, türelmesebb, mondhatni: türelemre alapozóbb sminklemosást. (Bezzeg a rózsavízzel dúsított micellás kalandok, hajjaj, ha azokkal valamiért nem lettünk jóban, az indokolatlan szempilla- és szemöldökszál vesztés volt az egyik ok.)
Az arcom egyéb részein nem irritált, úgy vettem észre szívesen is használom, és nagyobb hévvel, mint más, nem a Biodermához kapcsolódó micellás vizeimet. Igaz, nem tökéletes, az általam támasztott minden szempontnak nem felel meg tökéletesen, ennek ellenére úgy érzem, hogy egy majdnem alternatívát találtam. Remélem, a következő alkalommal majd tényleg egy minden téren tökéletes darabot avanzsálunk kiskirállyá a blogon. Rám fér már, azt hiszem! 

Ti is helyettesíteni igyekeztek a drágább darabokat, vagy inkább időről időre áldoztok rá? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com