2016. március 6., vasárnap

Új rovat | Visszatekintő 1.

Sziasztok, 

Régebb óta tervezem, hogy valami újdonság kellene a blogra, de valami olyasmi, amit hosszabb ideig is lehetne vinni. Ahol nem szólna bele a technika ördöge, ami kicsit előrébb lehetne tervezhető, mint más. Arra gondoltam, hogy először itt a blogon indítanám el, majd utána vegyesen jelentkeznék hol a blogon, hol pedig Facebook-on... További részletekért, olvass lejjebb! 

A Visszatekintőt egy olyan rovatnak szánom, ahol egy adott téma köré gyűjtöm össze a blogról azokat a bejegyzéseket, amiket relevánsnak érzek, vagy éppen legyen szó egy jelenlegi hangulatról, egy örök igazságról, vagy néhanapján 1-1 megosztó témáról. Ide azokból a bejegyzésekből gondoltam egy válogatást, amiket az elmúlt 3,5 évben írtam. A jelentkezés/aktivitás módja pedig legyen egyelőre kétheti 1, Facebook esetében pedig néha heti 1 alkalom- most ezt érzem tarthatónak, de kitudja, mit hoz a jövő.  

A blog facebook oldalán is tervezgetek jelezni, ha egy ilyen visszatekintés jön 1-2 linkkel, így aki szeretne nosztalgiázni, vagy kíváncsi a régebbi bejegyzésekre és nem találomra szeretne olvasni - jó szívvel várom ám! Bár, ha jól tudom, már minden kis kadét a Tetszik gombra nyomott, akit érdekelnek az oldal, vagy néhanapján az én mindennapjaim. Mindenesetre a kapu mindig nyitva áll... 

Az e heti visszatekintőnek főleg egy kis télies megemlékezést próbáltam meg becélozni, e köré válogattam ki a bejegyzéseket.. Nem olyan régről jöjjön 1-2 parfümteszt, illetve nagyon-nagyon régről pedig itt van még pár tapasztalat. (El sem hiszem, hogy egy éve már, hogy meglátogattuk a KA&BA bárt!) Persze, volt ami nem változott, a Lush Cinder's fürdőgolyójáért ugyanúgy odavoltam tavaly is, mint idén. Az utóbbi egy évről viszont csak annyit, hogy 1 év kihagyás után ismét visszaváltoztam azzá a parfümmániás lánnyá, aki voltam.  A képekre kattintva pedig eljuttok a bejegyzésekhez! 




+1 Ekcémára hangolva: Ugyan kifele jövünk a télből, de szerintem még mindig érdemes a termékek körképével tisztában lenni, igaz azóta persze bővült a paletta is. Az egyik újdonsággal pedig hamarosan találkozhattok is a blogon, ha a fentiek is úgy akarják. 


Nagyon élveztem ezt a bejegyzést írni, jó volt visszaemlékezni, hogy régebben mennyi téma megfordult már  a blogon. Remélem kitart a lendület azért még hosszú ideig, és sikerült megalapoznom a Ti hozzáállásotokat is a dologhoz. Nektek hogy tetszik az új rovat?  

A blogon található képi és írásos tartalom, a blog írójának a tulajdonát képezi, a külön rovatokkal és azok neveivel együtt!  Bármiféle  forrás nélküli képi, vagy szöveges, vagy hasonlóságbeli eltulajdonítás jogi lépéseket von maga után! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com