2016. március 20., vasárnap

A La Roche Posay nyári próbacsomag kedvence nálam


Sziasztok, 

Még nyár elején volt egy kis gyógyszertári akció a La Roche Posay esetében, ahol 999 Ft-ért 4 mini terméket rejtő dobozba lehetett beinvesztálni. A dolog egy része jól sült el nálam, de akad egy dolog, amit mindenképpen szeretnék megmutatni nektek, mert megtetszett a nagy próbálgatásban: La Roche Posay Hydreane Legere

A helyzet az, hogy szegény krémre úgy néztem először mint a véres rongyra, pedig az az igazság, hogy végül ő lett a kedvencem a dobozból. Hogy is tartja a mondás? -Elsőkből lesznek az utolsók és utolsókból pedig az elsők.

Ár: csomagban volt, nagy kiszerelés ára: 4090 Ft
Mennyiség: 15 ml, nagy kiszerelés: 40 ml
Beszerezhetőség: gyógyszertárak, patikák, Iparfumeria.hu

Általában inkább este szeretem használni, mert tetszik, hogy hosszan tartó hatás az amit érzékelek az esetében, ez már csak azért is érdekes, mert egy könnyed hidratáló krémről van szó, amit feltehetőleg, nem hosszabb távú futásra terveztek, ha értitek mire gondolok...


 Az esti bekenés után az egy dolog, hogy a bőr maga puha lesz - erre akármelyik képes lehet szerintem az első pár óra amúgy csalóka szerintem néhány krémnél.  Viszont, másrészről az, hogy a puhaságot fokozva reggel simább és még ennél érezhetően puhább bőrrel ébredjek, az már megint egy pozitívabb dolog az átlagos krémekkel szemben. Ez az, amiért megszerettem ezt a terméket igazán, a maga egyébként nem is olyan kicsi méretével. Sminkelés alá is szívesen használom/tam, hála a magasságosnak az alapozó, BB krém sem kukacosodik, vagy okoz problémát. Különösen jónak tartom ilyen téren, mert ahhoz képest, hogy egy könnyed krém, nagyon is jól teszi a dolgát. Már csak a Riche típus érdekelne ugyanilyen téren, de félek, hogy az egy nehezebb krém lévén, nem tenne túl jót a bőrömnek, így ő valószínűleg kimarad az "Andi krémet próbálgat" buliból. Hacsak nincs belőle egy hasonló kiszerelés, valami másféle csomagba belerejtve. Másképp nem igazán lehetne meggyőzni, hogy kipróbáljam.

 Egy keveset várni kell magával a krémmel, de szerintem még bőven belefér a gyorsan beszívódik kategóriába. Egyetlen egy dolgot sajnálok vele kapcsolatosan, mégpedig azt, hogy nem vettem még egy próbacsomagot, mert így ha elfogy (a napjaim megvannak számolva), akkor a nagyobb kiszerelést kell megvegyem. Csak az vigasztal, hogy ez a kiszerelés is jó sokáig húzta, így a 40 ml-es nagy, valószínűleg egy hosszabb időre szóló befektetés lesz. Igaz, ha ennyire jónak tartom a krémet, akkor sokszor is használom, ergo a mindennapjaim részévé vált, úgyhogy másrészről, most jön a felismerés, hogy olyan sokáig nem nyugodhatok meg.  Én magam várom is, hogy végre a nagy kiszerelésű krémet megvegyem, mert már említettem itt a blogon, szeretem a termálvizeket, fürdés és kozmetika terén is, nagy kár, hogy a pénztárcám nem lesz teljesen oda ezért az ötletemért. De most mit tegyek? Nem okoz pattanásokat, érezhetően jobb az arcbőröm is tőle, és valljuk be, két billentyűzet között: én pedig nem leszek már fiatalabb, éppen itt az ideje egy kicsivel még komolyabban áldozni az arcápolás oltárán. Reméljük, nem hiába... 10-15 év múlva kiderül, érdemes volt-e.
Nektek van valami arcápolási dilitek mostanában? Valami új, amit próbáltatok? 

2 megjegyzés:

  1. Én korábban elhasználtam már belőle egy teljes kiszerelést, nagyon szerettem, az egyik kedvenc hidratálóm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na! Akkor nem csak én szeretem a bloggerek közül, már írta más is, hogy jó szolgálatot tesz nála.:)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com