2016. január 2., szombat

Fytofontana DNA Revital cell szérum | Vendégbejegyzés Anikó tollából

Sziasztok!

Nem voltam benne biztos, hogy találok számotokra és a magam számára is érdekes terméket a Fytofontana termékei közt, és a látogatók többsége is fiatalabb, na és mert a bőröm nem az idősebb korosztályhoz tartozik, ezek a termékek pont hogy más korosztálynak lettek kifejlesztve.Végül Mesi levelezésének profizmusa és kiemelkedő kommunikációja meggyőzött, hogy ez nem egy átlagos együttműködés lenne. Nagyon értette a dolgát, innen is köszönöm a munkádat és hogy végig ennyire profin oldottad meg a dolgokat, legyen szó a levelezésről, a szállításról vagy éppen a visszajelzések és az ötletek hadával kapcsolatosan! Sok cég példát vehetne egyébként, a kommunikációról főleg! Emiatt, végül beadtam a derekam, és végül amikor választani lehetett tesztelésre a termékpalettából akkor igyekeztem rátok is gondolni egy vendégbejegyzés keretein belül. 

Láthattátok a blogon meghirdetve ezt a tesztelési lehetőséget, melynél végül Anikóra esett a választásom. Más jelöltek nem bizonyultak túlzottan erősnek a mezőnyben, tekintve az olyan motivációs levelet, miszerint 3 nap alatt akarta letesztelni az illető, a ránctalanító terméket, mert szerinte akármilyen jó egy termék 3 nap alatt csodát kéne tennie. Ha nem így van akkor meg pá.
Nem akarok túlságosan belemenni, de maradjunk annyiban ez a fajta szűklátókörűség nem nyűgözött le túlzottan, így igyekeztem olyan embert választani a feladatra aki tudja miről beszél. 

Anikó a DNA revital cell szérumot tesztelte, ha van még egyéb kérdésetek a termékkel kapcsolatosan, szívesen válaszol rájuk! Én egy szemfestéklemosót igyekeztem megismerni, amiről szintén lesz majd egy bejegyzés a jövőben. Első körben a vendégtesztelőé a megtiszteltetés, hogy a termékről beszámolhasson. Anikónak köszönöm szépen a részletes, összegző munkáját, nekem sokat jelent, hogy ennyire odafigyelt mindenre és próbálta a Ti érdekeiteket is a szem előtt tartva, minél tovább tesztelni a terméket. Innentől az Ő sorait olvashatjátok! 

Sziasztok!
Kb. egy hónapja voltam olyan szerencsés, hogy Andi Szépség csak neked blogján megnyertem egy csodás luxus terméket, mégpedig a Fytofontana jóvoltából felajánlott DNA REVITAL cell szérumot.


Egyrészt azért is örültem nagyon mert már  régen szemeztem ezekkel a termékekkel, másrészt meg azért mert abszolút az én (40-es) korcsoportomnak lett kitalálva. J

Mielőtt elkezdtem használni sikerült egy fotót is készítenem, így tudok mutatni előtte utána képeket is, amin Ti is láthatjátok, hogy lett e változás a bőrömön a használatától vagy sem.



 Előtte fotók (smink nélkül és sminkelve)

Én úgy érzem, hogy látványos a változás, és mivel előtte egy hónapon keresztül egy ránctalanító készüléket teszteltem aminek csodás eredménye volt, így most még jobban vissza tudom adni azt, hogy ez a szérum még szebbé tette ez a bőröm. J
Először is szeretném elmondani mit tapasztaltam.
A csomagolása igazi luxust idéz, arany szépség nagyon mutatós nyomós adagolóval. Ami még nagyon tetszett és megragadta a tekintetem az a csőrike védő. J




A készítmény nagyon kellemes zselés állagú,  és finom enyhe virág illatú. Könnyen kenhető és ami számomra fő szempont, hogy szuper jól adagolható. Egy-egy pumpálással pont a kellő mennyiséget lehet  kivarázsolni belőle. Épp ezért  biztos vagyok benne, hogy nagyon gazdaságos is.


Mikor az első alkalommal elkezdtem használni még igazán nem éreztem semmit és azt gondoltam, hmmm nem rossz, de semmi  különös hatást nem érzek.  Erre persze azt szoktam mondani, hogy de mit is várnánk egy használattól.  Semmi sem vált ki hatást egy alkalom után. Na jó, ha valamit nem bír a bőr, akkor előfordul, hogy azonnal reagál. De a pozitív hatás érdekében több idő kell, mert hát ilyen változást a jó készítmények hosszabb távú használat után váltanak ki.   
Na, de mivel majd egy hónapos használat után írom soraim, így egész másképp vélekedek mint az első alkalom után. :)

Azt kell mondjam, hogy engem ez a termék abszolút meggyőzött. A bőröm simább, bársonyosabb és szemmel láthatóan ragyogóbb is lett. :)
Tudom nem egy olcsó készítmény, sőt ez már luxus minőség az árát tekintve is, de hatásában is az épp ezért úgy gondolom megéri az árát.
Én legalább is inkább kiadok egy ilyen termékre többet mint sok vacakra ugyan ennyit.  
Kíváncsi lennék a Ti véleményetekre is, hogy tényleg szembe tűnő a változás ?  




Ha kérdésetek lenne még a termékkel kapcsolatosan, akkor bátran címezzétek Anikónak! :) Megbeszéltük, hogy figyelni fogja a bejegyzést, így ha kiegészítő információkra lenne szükségetek, akkor igyekszik a Tőle telhető legjobb módon válaszolni, a felmerülő igényeknek megfelelően.

Boldog Új Évet Nektek innen is, az évértékelős bejegyzést illetően, remélem megihletődöm a héten!

1 megjegyzés:

  1. Szia Andi ! Sziasztok! :)
    Köszönöm, hogy én lehettem a szerencsés aki tesztelhette ezt a szuper jó készítményt. :)
    Természetesen bármilyen ezzel kapcsolatos kérdésre bárkinek örömmel és szívesen válaszolok :)

    Boldog Új Évet Kívánok ! :)

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com