2015. november 21., szombat

Parfüm: Avon Rare Amethyst


Sziasztok!

Az Avon nagyon szépen felépítette a drágakövekről egytől-egyig elnevezett parfümjeit, amiből Magyarországra eddig 3 fajtája érkezett meg (Avon Rare Gold, Avon Rare Pearls, Avon Rare Amethyst). Az első kettő nem igazán fogott meg, de a harmadik az Amethyst, már az üvegével is eléggé kiemelkedik a többi közül, így amikor volt lehetőségem tesztelésre választani, mellette tettem le a voksom. 


Ár: 4099 HUF
Mennyiség:50 ml
Fajta: Eau de parfum 

Illatjegyek szempontjából elég egyszerű, nem túlkombinált darabról van szó. Amikor a leírást olvastam, talán ez fogott meg a legjobban, és rögtön a szilva szón akadt meg a szemem. Emlékeztek amikor még a cukros szilva szettről írtam nektek? Több mint 1 éve már, de a testpermet még mindig megvan és használom is, bár lassacskán a végét fogja járni. Arra akarok kilyukadni, hogy az az illat eléggé jól sikerült (legalábbis az orrom erre enged következtetni), így nagyon is bizalmat ébresztő volt a szilvát is a főbb jegyek között találni.


Na de vissza az illatjegyekhez, amelyek a következőképpen vannak egymásután a sorban: szilva, ibolya, szantálfa. Utóbbi jegy belecsempészése nem mindig sikerül jól 1-1 parfümbe, így kicsit kételkedtem magamban, de igyekeztem bizakodó lenni. Hogy hogyan is bontakoztak ki a jegyek, elmondom a következő pár sorban! 

A szilva elég intenzív, nem az a cukros fajta, aminek nagyon örültem, igaz a cukros szilvát is szerettem, de mégiscsak jobb a szilva, egy másik arcával is megismerkedni. Ez kifejezetten az édesre hajaz, bármiféle túlzottan bántó édességre hajazás  nélkül. A jegynél egy picit visszakalandoztam a tinédzser önmagamhoz, amikor az Avril  Lavigne parfümökkel ismerkedtem (ott is, ha jól emlékszem szilva jegy volt a parfümben, de közel sem a fejjegyek között, így annyira nem volt érezhető az intenzitása, csak a kifújás pillanatában). 


A parfüm viselése közben egész végig megmarad a szilva jelenléte, ennek nagyon örülök, ez teszi igazán szerethetővé ezt az illatot, viszont olykor-olykor megmutatja magát az ibolya rajtam, amivel egyébként jól kiegészítik egymást. A szantálfa viszont elég kis mennyiségben van jelen, magamon pl. nem is szoktam érezni, egyszerűen nem találom meg a jegyet, nem érzem ki- ez utóbbi nem is baj, nyilván kevesebb is került bele. Ez a húzás egyébként dicséretre méltó, hogy úgy van jelen a parfümben, hogy igazából mégsem zavaró. Sajnos volt, hogy szantálfával ismerkedtem, és nem volt túl jó tapasztalatom, így kifejezetten örülök, hogy rajtam nem érvényesül ez a jegy. 

Amiért nagyon szeretem viselni ezt a parfümöt, az az, hogy pont jókor került az életembe. A csípős, hideg őszi reggelek annyira jó kiegészítője ez a melegséget árasztó illat és szerintem nagyon őszi hangulatot ad a viselete. Utólag utánanéztem, hogy milyen évszakra ajánlják főképp ezt az illatot és nem kellett csalódnom, sokan voksoltak az ősziességére, bár én télre is el tudnám képzelni. Viszont nyárra nem szívesen ajánlom ezt az illatkombinációt, nekem megzavarná a szaglószerveimet. 

Hétköznapibb viseléshez ajánlom legfőképpen, de ünnepies alkalmakkor is megállja a helyét, ez szerintem nagyban függ a ruházattól is. Nem tolakodik, nem erőszakos, mindamellett egészen jól érezhető az illatfelhő ami körüllengi az embert viselés közben. Akikhez nagyon illene ez a parfüm, az a saját magam korosztálya és az idősebbek, szerintem még egy negyven évesen is jól mutat ez az illat. Viszont a fiatalabb, zsenge 13-15 éves korosztálynak nem merném ajánlani, mert szerintem ez azaz illat, amihez egy kicsit nőni kell, nem csak testben, azért egy kicsit lélekben is,és egy hebrencsebb lánnyal nem tudnám összeegyeztetni ezt az illatot.  

Összességében, nem csalódtam a parfümben egyáltalán, így az október-november hónapban előszeretettel használtam/használom, sőt, igazából azon gondolkodom, hogy az évszak egyik kedvencévé is emelem, ha már az utóbbi időben úgysem írtam hasonló bejegyzést a blogon havonta. Abszolút ajánlani tudom, főleg ha szeretitek a szilvát, itt remekül dominál! 

A leírás alapján Ti ezt a parfümöt választottátok volna? A 3 megjelent illat közül melyik az, amelyik a legjobban megfogott? 

A parfümöt tesztelés céljából kaptam, a véleményalkotás során ez nem befolyásolt. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kellemesnek hangzik és gyönyörű ez a lila üveg! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :) A mai napig az egyik kedvencem. Pedig szeretem váltogatni az illatokat.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com