2015. augusztus 11., kedd

Instagram TAG | Az enyém

Sziasztok!

Eljött az idő, hogy én is kitöltsem ezt a kérdéssort. Meg amúgy is kértétek a kérdőívben, hogy szorítsak egy kicsivel több helyet a TAG bejegyzésekre is, mert lenne rájuk kereslet. Itt egy kérdéssor, ami végigszántotta a netet, én meg az utolsók között, beadva a derekamat töltöm ki, mert most tetszett meg. :)

1. Mi az instagram felhasználóneved?
@szepsegcsakneked 

2. Mikor csatlakoztál?
Ez már közel sem ilyen egyszerű sztori. Az úgy volt, hogy egyszer már regisztráltam a platformra 2013 körül, de a képeim nem tetszettek magamnak sem utólag visszanézve, így egyszer csak töröltem a profilt, hirtelen felindulásból. Jó pár hónappal azután beadtam a derekam megint, valahogyan 2014 körül, és egyelőre hosszabb életűnek tűnik ez a dolog. Úgyhogy, ha bármi kérdés  lesz közvetlenül a profilra, vagy a képekre vonatkozóan, mindig a mostani állapotról fogok beszámolni, mert ez tükröz a leginkább engem.

3. Melyik volt az első képed amit feltöltöttél?
Rettenetes. Még talán a rettenetestől is rettenetesebb. Hát igen, annyira durr bele módon vágtam bele ebbe, hogy a fényviszonyokra nem figyeltem az elején. 


4.Milyen gyakran posztolsz képet?
Elég rapszodikus az én insta profilom, aki eddig követett, az tudja hogy van hogy 2 hétig síri csönd és hulla szag honol képek terén, de ha olyan kedvem van, akkor néhány naponta 1-1 kép becsúszik. Ritka alkalmak egyike az, amikor napi 2 kép felkerül, ez általában nyaraláskor vagy blogger eseményekkor történik meg.

5. Melyik a legrosszabb fényképed, amit feltöltöttél?
Szerintem az összes majdhogynem az, tekintve a telefonom fotózási minőségét. De mivel a 6 éves másik szerkezetem már önálló életet él szelektálva a hívásfogadásokat és indításokat, kénytelen leszek valami normálisra váltani idővel, úgyhogy remélem, olyan fél év múlva valami valami javuló tendencia fog megmutatkozni. Az utód már megvan gondolatban, már csak a pénzt kell összeszedni rá.(Óvatosan lekopogtam most! Kopogjátok le Ti is, hátha valami jobb sors becsapódik egy csoda kíséretében!)
De ha muszáj választani, akkor legyen ez a darab a szégyenfoltja az insta profilomnak, bevállalom!
6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb lájkkal?
Tudja a franc, nem számoltam sosem. Nem sok lájkot sikerült bezsebelnem, lehet ez amiatt van, mert sokan nem is ismerik az insta profilomat, ráadásul jó magam is ritkán szoktam bármilyen képnél rányomni a tetszik gombra. Meg nem is szeretném, hogy valaki amiatt nyomjon a tetszik gombra mert "jaj visszaadom a lájkot, mert őneki is tetszett a múltkori képem". Nyomjon rá valaki ha tetszik a képem, de amiatt nem fogok hadjáratot indítani és mindenkinek a képe alá kommentelgetni sok szépet és jót, hogy bármiféle "ellenszolgáltatást" kapjak. Hülyén néz ki na, még ha sokan nem is szólnak érte..:D
Elvileg a kajás képek viszik a prímet, ez most néztem meg: nálam sincs másképp. A mézeskalácsos dobásom után szerintem sokan nem szerettek meg, mert január végén volt képem sütni még egy nagy adagot. 



7. Milyen típusú felhasználókat követsz?
Főleg a magyar beauty bloggerek, személyesebb, könyves blogok írói képezik a palettám. Mindenkit nem követek akit ismerek, meg tudom, hogy blogot ír, ennyire nem szoktam ragaszkodni. Amikre rá voltam szokva régebben azok a gyűjtőoldalak voltak mindenféle köröm és smink ötletekkel, de a legtöbbje átment egy ilyen reklámot mutogató, semmi érdekességet nem adó, valami profilhoz hasonlító élettelen vacakká, így sokakat kikövettem végül. A dicsekvést, magamutogatást nem szeretem, így ha valaki egy ilyen körbe menne át, azt is kikövetem előbb-utóbb. Egy-egy márka az amit még néhanapján bekövetek, de ha nem aktívak és csak félévente posztolnak egyet (volt már rá példa), akkor ott is rövidre zárom a követést. 

8. Privát vagy publikus?
A publikus jobb, de a privátot is megértem, pl. olyan magánszemélyeknél abszolút, akik olyan cégnél dolgoznak ahol nagyon konzervatív a cégvezetés. Ez is egy módja annak, hogy ha nem akarna kimaradni valaki a jóból, azt úgy tehesse, hogy megnézi ki az akit visszaigazol. Mondjuk a cég még mindig lehet sunyi, ha nagyon turkálni akar tudom, de ha valaki csak a közelebbi ismerősöket engedi magához, annak úgyis le fog esni, hogyha nincs Kiss Piri ismerőse, de Kiss Piri követni akarja mindenképp. Akinek ez nem esne le, a felmondási levélből már úgyis tudni fogja, hogy ki volt az az ismeretlen ismerős. 

9. Mik a kedvenc képeid amiket posztoltál?
Hú, ebből lehet, hogy sok lesz, de itt van pár, egy csokorba gyűjtve. Az is érdekel, nektek melyik tetszett a legjobban! :)




10. Mi a legutóbbi frissítésed?
Ez a kép, ami a legutóbbi kedvencek egy részét vonultatja fel. Persze a lista nem ezekre szűkül, de egy képre nem akartam mindent bezsúfolni. Meg jobb is a titokzatosság, hát akkor mi lenne meglepetés a blogon? 

11. Milyen típusú képeket posztolsz?
Van itt minden, mint a zsibvásárban! A kajás képeket mondjuk annyira nem preferálom mint sokan mások, csak akad néhány, elvétve. De van utazásról, hol járok épp, eseményekről, aktuális kedvencekről, legyen az könyv, szépségápolás vagy épp egy szituáció.

Remélem, nem én vagyok az utolsó, aki kitöltötte a kérdéssort, de ha nem töltöttétek ki és van kedvetek, töltsétek ki Ti is! Akkor is, ha már megtettétek, biztos volt változás azóta!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com