2015. július 19., vasárnap

Újravettem| 2015 harmadik kiadás

Sziasztok!

Összegyűlt pár öröm adag, és úgy vettem észre szeretitek ezt a bejegyzéstípust is. Különböző okok miatt csúsztak be ismét a táskába a következő termékek, bár azt hozzá kell tennem, hogy nem mindegyik abszolút kedvencsége miatt lett újravásárlós. De ezt majd később megmagyarázom! Inkább haladjunk viszonylag sorban...

Palmolive verbenás mandarinos tusfürdő
Nagyon-nagyon hasonlít az illata (nálam kb. 80%-os az egyezés), egy régebbi, szintén mandarinos Palmolive tusfürdővel, csak ott a tusfürdő javát nem a verbéna, hanem a citromfű adta. De ahhoz képest, nagyon-nagyon hasonló a két termék. A citromfűset vakvágányra tették ahogy látom, így maradt ez a nagyon hasonló illatával. Rettenet jó, úgyhogy bizakodom, hogy ez megmarad a kínálatban.



Panthenol spray
Hajnövesztésre használom főképp, egyelőre nem azért vettem meg, mert annyira szeretném, csak az előző flakon kb. 7 alkalmat bírt, nekem meg holmi 7 alkalomnyi használat után nincs képem tapasztalatot leírni a blogon, inkább kivárok még egy flakont, míg elfogy. Igen, eltaláltátok, a panthenolos hajnövesztéssel próbálkozom, meglátjuk mennyi sikerrel!

Avon Advance Techniques Supreme Oils luxus kettős hatású ápoló spray
Ő itt kivételt képez, mert nem újravettem, hanem  ez a spray egy kifejezett kérés volt a születésnapi listán, így amikor kérdezte a barát hogy mit vegyen, rögtön ez a termék ugrott be. Szerintem elég jó darab, sokatok dicsérte már a blogon amúgy is. Bejegyzést itt találhattok róla.

Rexona Maximum Protection
Már harmadszorra veszem újra, most a stressz elleni változatnál tettem le a voksom. Eddig a lilás darabot használtam, azzal voltam a legjobban megelégedve, de azóta már jött pár új darab a kínálatba, így érdemes körülnézni, bár a bőség zavarát szerintem ismerjük, így nem árthat ha egy kész tervvel állunk a pult elé, hogy mit is keresünk.. Az akciókat is érdemes vadászni mert 1300-1500 HUF körül vannak ezek a dezodorok, de néha napján vannak olyan akciók, amikor 1050 HUF-ért el lehet hozni ezeket, a jövőben megpróbálok így időzíteni most már. Még nagyon régen kaptam tesztelés céljából a dezodorokból, az akkori (2 éve) véleményemről itt egy poszt, látom megfogadták a tanácsomat, ez becsülendő, sőt a másik nagy vesszőparipám is megoldást nyert, még pedig hogy a márkának lett most már stressz elleni változata. 



La Roche Posay termálvizes spray
A tavalyi Cicaplast csomagban is volt egy ilyen termálvizet tartalmazó darab, a mostani akciónak is a része lett, ahol 4 termékből raktak a próbacsomagba mintákat, és az egyikük ismét ez a termálvizes palack lett. A micellás víz miatt vettem meg elsősorban a  La Roche-Posay termálvíz kiegészítő termékekkel érzékeny bőrre c. csomagot, de ha már így alakult, nem bántam meg ezt a döntésemet, az előző már úgyis a végét járja. Picit felesleges luxus, magamtól újra nem szereztem volna be csakis kifejezetten ezt a terméket, de így, a csomagban szerintem megérte. 999 HUF-ért legalábbis így érzem. Útközben úgyis jól jön, na meg itthonra a tetőtéri szauna szeánszokkor a kánikulában, ha tudjátok mire gondolok. :)

Ti mit szoktatok újravenni? Van amit muszájból vesztek meg, mert nem akadt nála még jobb, és keresitek az igazit, a "nem megalkuvást"? 

4 megjegyzés:

  1. A La Roche-Posay termálvizet én is fújkálom bőszen itt a negyediken...Még jó, hogy kettő utazó csomag lett az enyém, úgyhogy a másikat elteszem a Szigetre :D A Palmolive tusfürdőkre én is nagyon rákattantam mostanában, pedig évekig soha rájuk sem néztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ott lehet rosszabbak a viszonyok, mint itt. Elhiszem, hogy kell, gondolom ventillátorral alszol. :/ Én még lehet beszerzek még egy utazó csomagot, de most valami másra is fáj a fogam, úgyhogy egyelőre vacillálok. A Palmolive amúgy sok újdonsággal kijött az idén, most meg is újult a szortiment, nekem nagyon tetszik, a narancssárga Vibrant nevű is isteni, de első körben maradok a zöldeknél. :)

      Törlés
  2. Imádom a termálvizes sprayt is, meg az Avonost is nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy van egyezés! Lehet nem véletlen!:)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com