2015. június 24., szerda

Nyereményjáték emlékeztető + 1 ráadás

Sziasztok! 

Ugye nem felejtettétek el, hogy a blogon még zajlik a Realash által felajánlott szempilla növesztőjéért való játék? :) Még június 25-ig tudtok jelentkezni, ha szeretnétek, a feltételekről pedig egy korábbi bejegyzésben tudtok olvasni.


Plusz esélyek is szerezhetőek, meglepő módon, de szerintem érdemes élni velük, 6 db plusz esély azért szerintem igenis számít. 


Mea tesztelőket keres! 
A ráadás dolog pedig abban merül ki, hogy Mea kollegina tesztelőt keres a blogján. Egy, a piacon újnak számító spirálért lehet jelentkezni egészen július 4-ig. Ha kísérletező fajták vagytok, akkor szerintem megér egy próbát! Mivel itt is volt olyan vendégposztoló akivel nagyon meg voltam elégedve, arra bátorítalak Titeket hogy jelentkezzetek Ti is! Különösen Moon Angel és Franciska figyelmébe ajánlom ezt a lehetőséget, mindketten már írtak nálam vendégbejegyzést és meg voltam elégedve a munkájukkal! Természetesen más is jelentkezhet, de az említett két hölgynek kötelezővé teszem/tenném a jelentkezést... (Nem, nem célzás lnyok, ez telitalálat-szokták mondani.) 
Részletek itt: http://nailpolishmaniac.blogspot.hu/2015/06/tesztelo-kerestetik-probald-ki-loreal.html
DSC03099

Remélem mindenki megtalálta a kedvére valót ebben a bejegyzésben, köszönöm hogy elolvastátok, esetleg népszerűsítitek bármelyik lehetőséget! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com