2015. május 31., vasárnap

Etude House Proof 10 Eye Primer | Vélemény

Sziasztok! 

Sokan hallhattatok már erről az olcsóbb alternatíváról, főleg ha olajosabb a szemhéjatok, vagy éppen hamar kopik az a bizonyos festék, mert a minősége hagy valami kívánnivalót maga után. Én is beálltam a sorba, még tavaly rendeltem meg az Etude House remek darabját, ami elvileg a drágább darabokat is simán kenterbe veri! Épp' emiatt voltam kíváncsi, reméljük együtt, hogy megérte-e!



Ár: 1500-1700 HUF árfolyamtól függően
Beszerezhetőség: Ebay
Mennyiség: 10 g

Nagyon fura volt a termék csomagolása, első körben engem zavart ez a hosszúkás applikáló, de mára már teljesen megbarátkoztam vele. Aki nincs ehhez szokva, annak lehet lélekben érdemes rákészülni. 

Jó sok terméket kapunk kb. 1600-1700 királyi magyar forintért (ami igazából feleannyira sem királyi, mint amennyire a rideg gazdasági valóság forintnak mondja - ha értitek mire célzok), bár csalóka a mennyiség, mert az applikátor egészen szépen adagolja a terméket, így nem fog sem csöpögni, se semmilyen más hátrányt okozni. Az anyag maga eléggé sűrű,krémes, sőt ha egy nagyobb mennyiséget magára erőszakol az emberés nem keni el, hanem egymásra halmozza, akkor mindjárt egy nagyon enyhén kocsonyásnak tűnő kencéről lesz szó. (Ez nem zavart sosem, nem is befolyásolta a használatot, de érdekességképpen gondoltam megemlítem.)

Ami megtévesztő lehet még, az a kinézete az üvgeben: kicsit csillámosnak tűnhet a krém, de az eldolgozás után semmi kellemetlen dolog nem marad utána - mondhatni mattra szárad. 


Na, és akkor ennyi túlontúl izgalmas tulajdonság megismerése után, szerintem most jött el az idő, hogy a teljesítményről magáról is ejtsek néhány szót: 
Rengeteget használom a Color Tattoo On and Bronze árnyalata alá, és a Pink Golddal is jó pajtások lettek - egyikük sem mozdul el 12 órázás után sem. Önmagukban, ezek a festékek, sajnos azért egy pörgősebb vagy hosszabb nap után nem maradtak a szemhéjamon, vagy jelentősen koptak - ahogyan a kedvük hozta. 
Gyengébb szemhéjfestékekkel is igyekeztem összevetni ezt a tudást, mert nagyon bizakodtam, az eredmények azonban elég vegyesre sikerültek: 
1. alsóbb kategóriájú kör: Miss Rose festétek: van még pár, színben tök jól harmonizáló trió darabom, azok alá gond nélkül bevált, tartósabbá tette a sminket, bár ezek önmagukban is elég jók voltak. (A színek: kékek, föld színek, enyhén rózsaszínek.)
2. alsóbb árkategóriájú kör: A Make Up Revolution mindkettő birtokomban lévő palettájával is összeismertettem ezt a szemhéj primert. Itt a próbálkozásaimat több-kevesebb siker illette. A sötétebb színekkel egészen jól boldogult - itt örültem, de az örömöm közel sem volt olyan felhőtlen a halványabb színek esetében, amiknek az élettartamát alig-alig hosszabbította meg a szemhéjalapozó. Pl. a Xanadu-ra nagyon ki vagyok éhezve, hogy végre normális valójában magamon lássam ezt a színt, ez a kedvenc színem a palettából és sose jön össze, hogy igazán tartóssá varázsoljam a szemhéjamon. 



Úgy gondolom, árban és minőségben egy verhetetlen termékről van szó, mert tényleg normális áron olyan terméket még nem láttam, ami ilyen sok ideig bírta volna. Ugyan a halványabb színekkel nem jártam sikerrel a Revolution paletták esetében néhány világosabb színnel. De azt meg kell hagyni, hogy jó vásárt lehet vele csinálni ha más márkákkal akarjuk használni, mert azért úgy látszik, hogy a márkák nagy részével kompatibilis.

Egyedül a 35 fokos melegre várok, hogy ilyen tipikus  meleg, kánikulás fülledt időben is bevetésre tudjam küldeni a kis katonát. Ha ott is sikeresen szerepel, akkor a vége kitüntetés lesz, vagy valami olyasmi, egyelőre ha osztályoznom kellene, akkor egy négyes fölét tudnék megítélni neki. Amennyiben a dög melegben is bírja a strapát majd, akkor érdemli ki az 5-öst nálam. Kicsit szigorú vagyok? Lehet, de a világosabb színek esetében többet vártam volna tőle tartósságban és színhűségben egyaránt (Xanadu, a szívfájdalmam, tudjátok, kb. 10 sorral feljebb)- de ha minden igaz, ez a legnagyobb bűne. Ez az én személyes JAG becsületbeli ügyem, mi majd ezt le fogjuk boxolni még...

Tudtok-e más olcsó alternatíváról? És más drágábbról? Itthoni kínálattal hogy álltok?  

2 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom, hogy élesben, színmintákkal nem mutattad meg.
    Egyébként régebben nekem is szimpi volt ez a termék de egy csomó helyen olvastam, hogy majdnem a felét nem lehet kiszedni a tubusból. Így azért annyira nem éri meg. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is olvastam ezt, de valahogy csak ki lehet szedni a másik felét. Meg amúgy az első fele is sokáig elég. Csak tényleg fura, hogy ilyen a kialakítása, hogy vadászgatni kell az anyagot. Még nem tartok a felénél, de remélem később következik be az, amit írtál..:O

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com