2015. február 7., szombat

Újravettem, avagy fortuna kegyeltje


Sziasztok!

Nagy szerencsém volt még januárban ami az újravettem bejegyzéseket illeti. Meg egyébként csak megsúgom, ha nincs szerencsém, szerintem csak jó sokára jöhetnék hasonló poszttal. Hogy miért is?

Nem sok terméket sikerült újravennem ugyan, de annyira boldog voltam, amikor megláttam a Balea epres szárazsamponját a sorokban, hogy nagy hévvel sikerült utána nyúlnom. Olyannyira, hogy még egy Niveás darabot, meg még egy sampont is levertem. Úgyhogy, kicsit nagy zajt csaptam, de két szárazsamponnal iszkoltam is a kassza felé, mondván: Fúúú, ilyen nincs, hogy ekkora mákom legyen, nyári limitált darab volt, és még januárban is szereztem belőle, ez ám az igazi szerencse, nem a lottó! Na jó, persze az utóbbi kijelentést nem gondoltam komolyan, elvégre ha lottót nyernék, még lehet fizetnék is, hogy az állandó kínálatba bekerüljön ez a szárazsampon, annyira jó! :)



A másik bajtárs, akit újravásároltam, az a Lactovit tusfürdője. Olyan tisztaság illat lengi körül az embert, hogyha használja, talán emiatt is szeretem annyira, nem csak gyakorlatban tisztulok meg a használatakor, hanem úgymond hat az agyra is, a lélekre is.
 
Befutott az utolsó ló is a célvonalba, egy BB krém formájában. Ugyanis egy cseppet késett az Ebay-es rendelés a kiírt időhöz képest, kicsit csalódott vagyok, mert eddig minden időre (sőt, idő előtt !) ideért az eladótól, emiatt is választottam újra őt, de úgy tűnik, ha nagyobb értékben vásárol az ember, sokan nyeregben kezdik érezni magukat. Még az a termék is előbb megjött, ami sokkal későbbre volt kiírva, úgyhogy csak pislogtam a történéseken.
 

Végre valahára beadtam a derekam és nagy, teljes kiszerelésben rendeltem meg a SKIN79 Hot Pink BB krémjét. Igazán nehezen haladtam a teljes kiszerlés felé, ismeritek sokan a sztorit: 1 grammos minta, 5 grammos minta, 15 grammos mini kiszerelés, majd most jött hozzám a nagy, új 50 grammos, kecsesebb tubusos változat. Igazán óvatos voltam, azt kell hogy mondjam, de reméljük megérte. :)

Esetleg, ha tudtok még DM-et, ahol felvásárolható az epres szárazsampon, akkor megosztjátok velem, ugye? :) Ezzel a 2 darabbal elleszek egy darabig, de szeretném a búcsút minél későbbre halasztani majd. Most ezt a mondatom elolvastam még egyszer, és eszembe jut, hogy kb. úgy viselkedem, mint egy  "se veled se nélküled" pár aki ódázza a szakítást, pedig tudják úgyis sor fog rá kerülni. De hát na, mikor olvastatok még egy olyan termékről a blogon, amikor elsőre sikerült a tutiba nyúlnom? Ugye, hogy még soha máskor? Na, akkor szerintem érthető, hogy miért keserves nehéz az elválásom ettől a terméktől. Rettenetes vagyok  tudom, de ha nem bánjátok, én is ódáznám még ez a szakítást, amíg lehet....

Na és most hagy halljam, ki mit vett újra idén? :)

6 megjegyzés:

  1. Juj, erre a BB-re majd kíváncsi leszek, írsz a teljes kiszerelésről? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz majd, szerintem. De azelőtt úgy voltam vele, hogy minek, de ez új csomagolás, úgyhogy talán így nem lesz gáz egy többször elővett BB-t megintgórcső alá venni. :)

      Törlés
  2. Na majd nyitott szemmel járok szárazsampon ügyben, aztán ha találok, akkor feltankolok neked belőle :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Olyan jó lenne, ha lenne még belőle...De félek, hogy ezt a szakítást előbb-utóbb meg kell ejtsem. Addig is lehet, hogy kivitelezhetőbb lenne egy méltó utód találása. (?) :D Bár árban ilyen nem lesz.....

      Törlés
  3. Szhelyen van szinte az összes DMben.;) bár szerintem neked kicsit kiesős.
    Nina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eléggé, de lehet eljön az az idő (és szükség), hogy odavisz az utam, ha még júniusban is lesz ezekből...:D Ebből is látszik, hogy nem mindig a főváros a minden. :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com