2014. május 11., vasárnap

TBS Seaweed páros| Teszt

Sziasztok!

Nagyon sok ideje annak, hogy beszámoltam erről a párosról a blogon, de nagyobb nyom azóta sem volt róluk a blogon. Nem véletlenül... Mégis úgy gondolom, hogy illene egy részletes beszámolót tartanom róla, ha már beharangoztam anno, hátha van aki kíváncsi és számít rá! :)


Az igazság az, hogy a boltban nézelődve legelőször a tonikra szerettem volna lecsapni, de az eladó hölgy annyira mondogatta, hogy de szuper lesz nekem az arctisztító lemosó párja is, azzal együtt sokkal hatásosabb a kis kiszerelésben, hogy végül elhoztam azt is. Kicsit amúgy mindig úgy érzem, hogyha valamiért betérek a boltba és amennyiben veszek is valamit, pluszba mindig rám akarnak tukmálni valamit az eladók, ami nem lenne rossz, ellenben egy kicsit átverve érzem magam azóta, így ezentúl szigorúan listával megyek a boltba, hogyha megyek, és tartom magam az eredeti tervhez. Nyilván az a dolguk hogy forszírozzák a nagyobb vásárlást, de én a kevesebb több elvét igyekszem követni. Meg szerintem még mindig jobb az, hogyha van 2 jól bevált termékem egy márkától, mintsem 15 másik, amiből 14 haszontalan és csak porfogónak jó.... De elég a locsogásból, ezt csak érdekességképp említettem meg, jöjjön a lényeg! 




Egy tengeri hínáros artisztító és a tonik párja került hozzám egy ideje, amiket hetente 1x használok. Az arctisztítót többször használtam az elején, heti 2 alkalommal, de erről leszoktam.  A termékek vegyes/kombinált bőrtípusra lettek kitalálva. 

Artisztító
Mennyiség: mini-60 ml
Ár:1090 HUF
Egy egyszerű, mezei arctisztítóról van szó, ami jól habzik. Az illata sokak szerint kellemes, nekem nem annyira jön be, valahogy a tonikban lévő alkohol sokat dob rajta, egy így szimplán abszolút nem az én világom, úgy érzem. Jól habzik, de semmi különlegeset nem vettem észre, bár jó érzés, hogy egy elvileg kompatibilis termékkel tisztítok arcot a tonik előtt. Nem érzem hatásosnak, heti két használattal sem hozott látható javulást, így nagy reményeim egy kicsit át lettek húzva. 

Tonik
Mennyiség: mini-60ml
Ár: 990 HUF
Itt már sokkal több pozitívumot tudok elmondani, mint a másik párjáról. Az egyetlen negatívuma szerintem az, hogy csíp az áttörlés után, ami lehet hogy jó kéne legyen, és úgy kellene vegyem, hogy dolgozik az anyag, de bevallom, rájöttem miért nem próbálkoztam eddig a tonikokkal, és bizony ez volt az oka! De, ami nagyon tetszik benne, hogy heti egy használattal csökkentette a mitesszereim számát az orromon, így már nem csúnya feketeségek díszítik a nózim tetejét, oldalát, hanem inkább a szeplők az észrevehetőbb szereplők. Az orrtőben (orrom két oldalán-nem tudom másképp megfogalmazni, de remélem értitek) maradtak még rondaságok, a nehezen elérhető részen, oda szerintem valami speciális ecsettel kéne nyúlkáljak éjt-nappalt alátéve. 
Az égető érzés hamar elmúlik szerencsére, allergiás reakciót nálam nem okozott a termék. Igazából, olyan jól tisztít amióta használom, hogy a következő alkalomkor alig-alig szed le valamit az arcomról a vattakorong, mert nincs mit. Mondjuk az első 2 alkalomkor látszott, hogy mit szed le/ki, de azóta annyira nem, így el is gondolkodtam rajta, hogy kellhet-e ez nekem minden héten? De aztán rájöttem, hogy jobb ez a heti egy, nem kell itt érlelni feleslegesen a feketeségeket...

Az adagolással nem vagyok ugyan kibékülve. Viszont még a mini termékek is jó ideig elegendőek a gazdáik számára, így ha valaki kedvet kapna ehhez, annak azt tudom tanácsolni, hogy kezdje kicsiben és ha tényleg minden flottul megy, akkor a kis üvegek után váltson nagyra! A kis flakonokat meg ne dobja ki, jól jönnek ezek még utazáshoz! :) 

Ti miket használtatok mostanában? Mivel vagytok megelégedve? Mi az, amivel nem? 

2 megjegyzés:

  1. Röhögök magamban az én arcapolasi rutinomon. A gyerek lefektetese után villamfurdes, arcmosas tusfurdovel, arc törlése a fürdőkontosbe :-D

    VálaszTörlés
  2. Jaj! Reméljük később jut idő többre is(ha szükséges)! Magamat ismerve, amíg ki nem tapasztalom mit-hogyan-merre, lehet én is így fogok járni azon a rögös úton...Minden esetre kitartást! :)

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com