2014. május 17., szombat

Most Ti jöttök! - Én kérdezek, Ti válaszoltok!

Sziasztok! 

Legutoljára tavaly volt kérdőívezés, idén is terveztem ezt, csak egy jóval szolidabb formában. Úgy gondolom, hogy fontosak a visszajelzéseitek, mert mindig tanulok belőlük, ezért szeretném kikérni a véleményeteket egy rövid kérdőív formájában.

5 kérdésről van szó, ebből 3 rövid, 2 kicsit hosszabb, részletes kifejtést igénylő, tehát ne fogjátok vissza magatokat, úgysem tudom, hogy ki írt, mit írt. Szeretném megdönteni a tavalyi rekordot is eggyel (tavaly 17-en töltöttétek ki, az idei cél a 18), így nagyon-nagyon szeretném, hogyha aktívan képviselnétek magatokat ezen az anonim kérdőívezésen. Különben is: addig úgysem hagylak nyugodni titeket, amíg meg nem haladjuk a tavalyi kitöltők számát eggyel, jobban jártok, ha nem kell nyüstölnöm senkit sem! ;) 

Köszönöm, hogyha időt szántok rá, én nagyon boldog lennék, hogyha egy kb. 5 percet rá tudnátok szánni erre a kis kérdőívre(még annyi idő sincs, hogyha már van egy kiforrott véleményetek a blogról), részletesen kifejtve a véleményeteket. Ez elenyésző idő ahhoz képest, amit azért néha 1-1 bejegyzés megírásával töltök.

Eddig én írtam, most egy kicsit vegyétek át a staféta botot, és írjatok Ti! :) A kérdőívet lentebb találhatjátok! 

Update*2014. 05. 18.
*Már csak 7 fő hiányzik, hogy rekordot döntsünk! Hajrá-hajrá!






2 megjegyzés:

  1. Kitöltöttem! :) Remélem összejön a 18! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Sajnos eddig elég kevesen töltötték ki, de próbálok bizakodó lenni, hogy még 11 főt rá tudok venni, hogy igenis legyen aktív a felmérés során! :)

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com