2014. május 6., kedd

Még mindig szeretem I.



Sziasztok!

Tök jó, ha valaki le tud ragadni egy termék mellett, vagy éppen azt osztja meg, hogy mennyire bevált az. Na de eltelnek a hónapok és van, hogy néha semmit sem hallatok én sem az adott termékről. Ez nem amiatt van, mert esetleg palira vennélek Titeket, csak tényleg, már ötödszörre szégyellek jönni pl.: az Avon Superschock spirállal, pedig tényleg az eddigi legkedvencebb (és számomra legkönnyebben használható) spirálról van szó.


Ez pedig egy olyan rovatnak ígérkezik, ahol nem szeretnék úgymond "szégyenkezni", hogy a kedvences bejegyzésekben újra és újra felhozom az adott terméket, fotóval együtt. Inkább most már csak megemlítem felsorolásszerűen a legvégén, hogy az érdekesebb, újabb/másabb kedvenceknek/termékeknek jusson tér kibontakozni.
Ide pedig a régóta bevált motorosok kerülnek, ha kíváncsiak vagytok rájuk! Mert szerintem, nem elég az, hogyha újravesz valamit az ember, a jéghegy csúcsa mégiscsak az, ha valami hosszabb időn túl válik be és már-már alap összetevője az életeteknek.




Most pár kis pajtást hoztam, akik elég régóta kísérik el az életemet, így egy kis emlékeztető jó lehet róluk a blogon!

Garnier Exfobrusher
Nálam az illata egy erős vegyszerre emlékeztet, de ennek ellenére a legjobb arctisztítómként tartom számon. Eléggé szárít használat után, nekem is kell már hidratálnom utána, ennek ellenére nagyon meg vagyok vele elégedve még mindig. Szerencsére hatalmas adag ami vele jár, így jó ideig társa lehet az embernek.

Danodent fogkrém
Na remélem senki sem rohant el a második alcím láttán! Tudom, már a könyökötökön jön ki ez a fogkrém, de utánanéztem KM-en és egész jó az összetevőlistája, főleg ezért az árért, amennyiért kapható. Kemény 169 vagy 189 forintba kerül darabja, ennyiért ajándék ilyen normális összetevőkkel szerintem. Egy ismerősöm mondta is, hogy hasonlóan szép INCI listával látott már ennél legalább 10x drágábban fogkrémet. Hát, akkor inkább ez, ennyiért....



Pure Nature pattanástalanító
Őnála nem követem, hogy hányadik üveggel használok belőle, de lehet hogy ez már a 4. ilyen darab, így abszolút dobogós helyre szorulva a képzeletbeli hányszor vettem újra listán. Mostanában ugyan nem érzem olyan hatásosnak, hála annak az otromba CC krémnek...Utóbbiról majd jön egy kis dorgálás. 


Remélem legközelebb még több termékről tudom majd azt mondani, hogy igen, ez bevált és hosszabb idő után is szeretem! 


Szeretnétek-e még ilyet? Vagy inkább hanyagoljam, elég az "újravettem" rovat? 


2 megjegyzés:

  1. Azt a pattanástalanitó bigyót én is nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egy közös pont! Igaz nem pónis, de legalább van! :D

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com