2014. május 27., kedd

Jónak tűnt, de mégsem..

Sziasztok!

Szegény bejegyzés, már milyen régóta ül itt a piszkozatok között. Ideje lesz már, hogy megosszam veletek ezt is!

Azt hiszem mindenkinek volt már olyan terméke, ami először jó volt (vagy csak jónak tűnt), majd ahogyan egyre többet használta, nem igazán nyerte el a tetszését valami miatt. Én most két ilyen termék kis történetét mesélem el.

The Body Shop vaníliás testvaj



Az üzletben annyira tetszett ez az illat. Főleg, hogy akkoriban rákaptam a vanília illatra, le sem lehetett robbantani róla. Majd egy darabig még itthon is tetszett minden...végül január végén, de inkább február elején szörnyen beteg lettem, puff. Mit ad isten, az illatát azóta nem szeretem, túl fűszeresnek érzem, és az egész illatfelhőt nem tartom magamhoz illőnek. Pedig azelőtt még kívánságlistára is került a termék... Azóta a blogtalin elajándékoztam, azt hiszem Zsozsó kaparintotta meg, remélem nagyobb siker övezi kettőjük kapcsolatát, mint a miénket anno.
 Ameddig nem volt bajom az illatával, addig jól végezte a dolgát, nem volt bajom a hidratálással, és az illata is jól tartott, bár sajnos nem estétől-másnap reggelig/délelőttig való kapcsolat volt ez. Kicsit sajnálom, úgy látszik nagyon elkattant akkor (vagy mostanság) valami. Azt hiszem, ha szörnyen beteg vagyok, nem szabad semmit sem megszagolnom és magamra fújnom, még ennem sem, mert gyakorlatilag mindent megutálok örökre. Jobb lesz, ha csak fotoszintetizálok ilyenkor, kár, hogy télen nem sok napfény jut eme nemes procedúrához!

Rimmel Match Perfection alapozó
Árnyalat: 102-Light Nude 


Igazán sajnálom ezt az alapozót. Sokaknál csupa jót olvastam róla, de azt hiszem, nekem nem jött be, és a legrosszabb az, hogy pontosabb okot annyira nem tudok meghatározni. Bár, az ok egyszerűnek tűnhet: nem kényelmes viselni és hamar megkopik az arcomon.  Oké, ez ellentétesnek hathat, de gondoljatok bele, ha gyorsan is kopik az alapozó, akkor az a kevés idő is rossznak tűnik a viselője számára, akkor csak van valami gubanc. A viselésre talán az a legmegfelelőbb ok, hogy nehéznek érzem, és ennyire diszkomfort érzetem még ezelőtt sosem volt. Az állam alatt pedig csodás mérges pattanások kezdtek el gyűlni, újra meg nem szívesen nyúlnék utána. De egy pozitívumot neki köszönhetek, mégpedig azt, hogy elfordultam az alapozóktól és más irányba kezdtem el érdeklődni.
 A színe is sajnos túl sárgás rajtam, bár szépen idomul a eredeti arcszínemhez és csak nagyon-nagyon picit üt el, nekem nem lett a kedvencem. Első körben viszont nagyon elüt, szóval kell egy 10-15 perc, amíg nem egy sárgás-napbarnítót nem tudó szerencsétlen lány néz vissza rám a tükörből.
Az illata viszont emlékeztet az egyik, drágább gyógyszertári alapozóra. Olyan körtés illata van, amit anno nagyon szerettem az adott mintámból...Pedig máshol olyan jókat olvastam róla. Szomorú vagyok, mert így csak kb. az asztalomon fog porosodni. Ha esetleg valaki megvenné, szívesen odaadom, ár megegyezés szerint. Bár, valószínű, hogy most nem csináltam túl jó reklámot ennek az alapozónak...így valószínűleg a nyakamon marad...:D

Holnap pedig egy kicsit más témájú bejegyzéssel szeretnék jönni, maradok a fő témánál, semmi pánik! De összejött pár dolog, amiről nagyon szeretnék már mióta bejegyzést készíteni! Remélem velem tartotok, akkor is!

Ja és fácsén várlak Titeket, mostanság nagyon aktív vagyok, és várom ám, hogy ne csak én mondjam azt 1 szerelésre, vagy egy körömre, hogy igen tetszetős, hanem Ti is! ;) Aki pedig a személyességet hiányolta a blogból, na az feltétlen jöjjön, itt nincs belőle hiány! 
https://www.facebook.com/szepsegcsakneked 

4 megjegyzés:

  1. Én elhasználtam egyet a The Body Shop testvajból és a végére már én is untam az illatát :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, enyém lett, imádom!!!! Köszi

    VálaszTörlés
  3. Eltűnt a kommentem? Ha igen még egyszer: enyém lett és IMÁDOM. Kösziiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tűnt el, csak ami bejegyzés 2 napnál régebbi ahhoz a megjegyzések mindig moderálva érkeznek be, hogy biztosan lássam, hogy új hozzászólás érkezik és senki sem marad válasz nélkül! :)
      Szívesen a testvajat, váljék egészségedre a használata !

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com