2014. május 2., péntek

Ajánló: Mogács Dániel: Rohan(d)ó Élet, avagy: A gond melegágya a gondolat, ne gondolkodj!

Sziasztok! 

Szerintem színházi előadásról még sohasem volt szó a blogon, ami nagy hiba. De ezt nézzétek el nekem, azelőtt is jártam színházba, olykor kötelező jelleggel, de nem nyerte el a tetszésemet túl sok minden.  

Még egy pár hete jutottam el életem egyik legjobb előadására, ahol a főszereplő bizony ki más is lehetett volna, mint szeretett humoristánk, Mogács Dániel? 

Forrás: http://www.bevezetem.hu/images/1301/mogacs-bevezetem.jpg



Szeretem Mogácsot, nem csak amiatt mert szerintem páratlan a humora, hanem egyszerűen olyan egyedi az a mód, ahogyan a humort bejuttatja a mondanivalója közé. Egyszerre alpárian-bunkó-morbid, de sok-sok szegletben felfedezhető nála a fanyar mosolyt az arcunkra csaló társadalomkritika. Bár, szerintem nem csak humorban alkot maradandót, ő az, aki kb. mindent bevállal a showért. Akkorát vágódott a színpadi deszkákon, hogy nekem fájt ülve az attrakció. Viszont, az is megeshet, hogy annyit gyakorolta, hogy már kitapasztalta hogyan nem fáj az esés, ám szól annál is nagyobbat....

Forrás: http://enmg.hu/images/2013/01/4blokk.jpg
Rohan, vagy rohad az élet? Mogács Dániel megmondja! 



 És az előadásai alatt néha jelen van az a flegma stílus is, ami miatt szinte biztos, hogy sokaknak nem szimpatikus. A meghökkentő akrobatikus és hasbeszélő képességei kiderülte után, sokan tudhatjátok, hogy még mihez is van érzéke, látva a Comedy Central bemutatja c. műsort: bizony a mesékhez, amik itt is felkerülnek mint kedvenc téma. Bár itt nem Kiszel Tünde mászkált viharverten az Országházban, ami az éterben lebegett....Sokkal inkább a már előre megírt 1-2 mesét sikerült egy kicsit eltorzítania, de úgy, hogy a közönséget is belevonta az akcióba. 
Én egy szaloncukrot nyertem az előadás közepén, de hogy mire azt én sem tudom. Szaloncukor, Húsvét tájékán. Érzitek-e hogy nem stimmel valami? :D 

Szerintem hihetetlen jó hangulatot teremtett és simán elrepült az a 1,5 óra. Még biztosan meg fogjuk nézni egy pár másik előadását is, remélem minél hamarabb eljuthatok a következőre. Nem az a kifejezetten olcsó kategóriás szórakozás, de szerintem az ár, nem a csillagos eget súrolja, ennyi szórakozás és rekeszizomláz után. Ha pedig, ingyen-Mogácsra vágytok, akkor tudom ajánlani a Youtube-csatornáját is, ahol országos kampány sorozatot indított:
https://www.youtube.com/user/MogacsDaniel 
*A bejegyzésért semmilyen juttatást nem kapok, egyszerűen tetszett, hogy élőben sem csalódtam, és megerősített hogy a képernyőn kívül is ugyanazt az elvetemült embert láttam! :)



Kérdezz....ha van mit!
Less be facebookra....ha nem akarsz lemaradni semmiről!
Iratkozz fel....ha biztosra akarsz menni!
Olvass Twitteren....ha mersz!
Less be az Instagramomra...ha éppen kíváncsi vagy 1 másik szeletre belőlem! 
http://instagram.com/szepsegcsakneked
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com