2014. március 23., vasárnap

Olajok bűvöletében



Sziasztok!

Jó ideje egyre nagyobb teret nyernek maguknak az olajat tartalmazó termékek. Gondoljunk csak a csipkebogyóolajra, vagy a ricinus-, vagy éppen az argánolaj esetére. A felhasználási körük nagyon széles (főleg az argáné), pakolás, sminklemosás, vagy éppen DIY testradír készítésére is van alkalmas, ami már csak azért is szuper, mert olykor bizony jobban hidratálhat mint bármely más, egyszerű drogériás társa.

Emiatt is fordultam egy kicsit most ebbe az irányba, na meg egy ajánlás alapján. A Solio olajokkal találkozhattok az Interspar polcain is, de egy kismadár a fülembe csiripelte, hogy bizony ezekben a boltokban jóval drágábban adják ezeket az olajokat, mintha a kis félreeső telephelyéről rendelné meg az ember. Így, ezt a kis fülest kapva,  kaptam az alkalmon hogy hozassak belőlük Faddról a barátom apukájával, ez a helység amúgy a gyártási székhely is. Ha valaki Paks felől jönne, könnyen útba ejtheti ezt a kis települést/községet, és áron alul be tudja szerezni ezeket az olajokat. Nekem a mandulaolajra és az argánolajra esett a választásom. Előbbit úgyis régóta ki akartam próbálni, utóbbit pedig szeretném ki kísérletezni, mert elég széles felhasználási formákról hallottam és hajt a kíváncsiság.

A mandulaolajból csak 200 ml-es kiszerelés volt, az argánolajból szerencsére volt 100 ml-es is! Mindkettőből 100 ml-t szerettem volna, de most így jött ki a lépés. 

A beszerzésnek még utána néztem, és ezeket az olajokat megtalálhatjátok még a Mediline illetve a Harbaház üzleteiben is az Intersparon kívül. 
A székhely címét bemásolom ide is, pontosan, hogyha valaki szeretne, akkor tudjon onnan is vásárolni! Sajnos tudom, nem mindenki fog ide járni, nyilvánvaló hogy mindenki majdnem a legközelebb hozzáeső helyen próbálja beszerezni a dolgait, de ettől függetlenül jó alternatíva lehet, főleg ha a közelben lakik valaki! Az olajak sokkal olcsóbbak a boltban felelhető áraknál, ezért is ajánlom a helyet! 
Székhely címe: 
SOLIO Kft
7133 Fadd
Mátyás király. u. 29.



Ha bővebb információ-áramlásra lenne szükségetek, itt van az alábbi oldal: http://www.solioetolaj.hu/ 
Itt megtalálhatjátok a kereskedelmi árakat is, az olajok fajtáit, sőt problémára lebontva is tudtok keresgélni, annak megfelelőlen, hogy melyik olaj, mire jó! 

Szerintem már egy jó ideje egyre nagyobb ezekre a dolgokra a kereslet. Már bő 5-6 hónapja is láttam a DM-ben testápolóolajat, meg ha jól tudom más márkák is kijöttek már a saját szépségolajukkal amikbe mindenféle jót sikerült belerakosgatni (Talán a TBS jött ki hasonlóval, ugye?). Mindenesetre, szerintem nagyobb és nagyobb szerep jut nekik, és meg merem kockáztatni, hogy egyre nagyobb lesz körülöttük a hype, bár a micellás vizek forradalmával szerintem még nem vetekszik ez.

Ti mit gondoltok?

* Nem működök együtt a Solio Kft.-vel, a bejegyzésért semmilyen pénzbeli vagy egyéb juttatást NEM kaptam, csak egy olcsóbb alternatívát szerettem volna Nektek ajánlani! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com