2014. március 9., vasárnap

Avon rúzsminták | Színminták, vélemény

Sziasztok!

Nagyon régen, még decemberben vettem pár mintát az Avonból, gondoltam ez a leghumánusabb módja annak, hogy kipróbáljak pár színt úgy, hogy a pénztárcámban ne csak a sivatagi szélfúvás uralkodjon. 3 színre esett a választásom, ezekből már az egyiket meg is vásároltam teljes kiszerelésben, ha minden igaz, láthattátok őt is a blogon, egy szerzeményes bejegyzésben. Viszont, a 3 kis mintáról gondoltam hozok színmintákat, hogy lássátok őket élesben is!



Dream Fuchsia
Le is lövöm a poént, nem áll jól nekem ez a szín. Így a minta használatát fel is függesztettem 2 alkalom után, de az alábbi képeken láthatjátok, hogyan is néz ki. Hátha valakinek megtetszik éppen, engem nem talált szíven.

Berry berry nice
Amilyen szerencsétlen volt az első mintával a kapcsolatom, olyan üdítő lett ezzel a másodikkal. Nagy kedvenc lett, és meglepő, de a szín is jól áll. (Legalábbis a visszajelzések erre engednek következtetni.) Nagy méretben meg is vásároltam még januárban a katalógusból. Remélem, azért titeket is elvarázsol ez a szín! Nem az a totál piros, inkább az a bogyósabb, de inkább pirosasabb fajta. 


Sangria
Az utolsó darab, szegénykémnek a kipróbálását addig halogattam, hogy csak na. Főleg, mert élőben a színe nagyon hajaz a Dream Fuchsia-ra, de nem, nem olyan egyáltalán. A látszat csal. Egyébként ez a szín sem rossz, de olyan átlagosnak éreztem magamon. Viszont, legalább nem áll olyan borzalmasan, mint az első darab. 



A mintákat 99 HUF-ért vásároltam, a Blaha Lujza téren találjható Skála üzletben található boltban. Itt lehet rendelni is simáén Avon, vagy Oriflame termékeket. Tehát, nem kell kétségbe esni, ha nincsen tanácsadó nőtök. De ha jól tudom, még van Avon volt az Astorián is a metró aluljáróban is, így kinek melyik a közelebbi opció, aszerint cselekedjen!

Szerintem kipróbálásra és döntéshozásra bőven jók ezek a darabok. Egy ilyen minta simán kibír 5-6 alkalmat is, így ennyi idő alatt simán kiforrhat egy vélemény is az adott színről, vagy rájöhet az ember lánya, hogy nem ez az a szín, amit ő keresett. Igaz, persze 100 forint a kukába végzi, ha azt vesszük, de még mindig jobb, ha nem 1000-1500 forinttal járunk így. Én jó szívvel ajánlom ezt a kipróbálási módot. Igaz a rúzsok tartóssága nem verhetetlen, azért 2 órát kibírnak az ajkakon igazítás nélkül, ha meg alkalmazzuk a púderes trükköt, akkor egy kicsivel többet is ki lehet belőlük csiholni, de folyamatos ellenőrzésre szorulnak. Egyenletesen, normálisan kopnak, csak nem olyan strapabíróak, és enyhén szárítanak is. Utóbbi nagyjából kivédhető 1 nappal előtte egy intenzívebb ajakápolási procedúrával és ajakradírozással, a simább, normálisabb felület érdekében. 

Viszont, inkább amiatt ajánlom ezt a módszert, mert ha itt sikerül találni egy nektek jól álló színt, akkor később erre koncentrálva már könnyebb dolga lehet bárkinek, egy esetleg drágább rúzs vásárlása során. Nyilván a későbbi kutakodást nagyban megkönnyíti, pláne az, ha olyan színt sikerül vásárolni ami tényleg jól áll. Azért, ha van teszter, próbáljátok ki biztonságképpen azt is, tudjátok az ördög sohasem alszík. Lehet, hogy ami mikro gyöngyöcskékkel szuperált, egy sima matt szín esetén már lehet nem áll majd annyira jól! 

Utánam viszont most Ti jöttök! Nektek milyen rúzsok állnak jól? Mi az amit jó szívvel ajánlotok? Mi az, amit kevésbé?  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com