2014. február 16., vasárnap

Heti használatos dolgaim III. (avagy termékek amiket a héten használtam)



Sziasztok! 

Úgy vettem észre, szeretitek az ilyesfajta bejegyzéseket, ilyesmi pedig régen volt a dolog, így ismét úgy gondoltam, megmutatom, hogy melyek voltak azok a termékek az alap dolgokon kívül (tusfürdő, sampon, fogkrém), amik után a héten nyúlkáltam. 

A termékeket, a képen látható módon, balról jobbra fogom bemutatni. 

Schauma selymes kifésülés spray: Másodszorra van a polcon, kategóriájában egy igencsak jó darab, 889 forintos ára mellette szól, pláne, hogy 1300 HUF-ért volt már rosszabb vételem is. Egyelőre úgy tűnik, nála horgonyzom le. 

Essence stay matter what, kiárusított spirál: Hát nem vagyok lenyűgözve különösebben. Szép pillákat csinál, de néha a festék lepereg róluk, ilyesmivel meg isten tudja mikor találkoztam utoljára. Ez a része nagyon nem bejövős benne, de amúgy rendben van. Kifutó darab volt, ha esetleg fellelhető valahol, 350 forintért megéri, egyedül ez a minimális festéklepergés zavar néha. De az nagyon....

Avon Supershock szempillaspirál: Nem győzök elég hálásnak lenni, hogy anno még ajánlottátok ezt a darabot, nagyon szépen köszönöm Nektek! Tényleg egy "jóféle" spirálról van szó, mai napig is a kedvencem, lassan ideje lesz újravenni! 

L'occitaine 20% shea vajas kézkrém: Egy picit megfeledkeztem róla az utóbbi hónapokban, így most újra előkaptam és gyorsan rendbe rakta a kezem és a körömágybőröm. Ehhez képest szerintem a legtöbb kézkrém egy nagy lópikula. A kis szütyőt amúgy én is kiváltottam, így van egy nagyon pici, utazó méretű kézkrémem is. 



Color Tattoo-On and Bronze árnyalat: Ha a szempillaspirál és a korrektor kombón kívül ha valamire vágyom, az ő, vagy esetleg a Pink Gold társa. Hangulatfüggő nálam. De nagyon jó kis találmány, csókoltatom a feltalálóját! 

Catrice Camouflage-010 árnyalat: Egy nagyon picivel fehérebb, mint a bőröm, lehet hogy a 020-as árnyalatra kellett volna beruházzak mégis, bár szerintem még mindig inkább ez passzol hozzám, a másik már inkább sárgásnak hatott a csuklóm belső felén, azért is mertem ezt megvenni inkább. 

Manhattan korrektor: Ő is újonc, csak elég gyorsan fogy ha mindennap használja az ember, ezért is vettem meg a Camouflage-t, na meg mert annyi jót hallottam róla. Szerintem ő most egy kicsit háttérbe lesz szorulva. De amúgy, jobb mint a Balea stiftes változat, nem olyan nehéz és zsíros, így ha valaki jó stiftes korrektort keresne őt tudom a figyelmébe ajánlani. Valószínűleg én utazásokra megtartom ezt a darabot, mert higiénikus használatot biztosít, útközben meg sose tudni hogy alakul. A tégelyes változatokról meg ugye ez nem mondható el. 

Adidas Fruit Rhytm: Elmúlt a január és a február eleje, ilyenkor mit vár az ember? Naná, hogy a tavaszt. Úgyhogy a héten ezzel locsoltam magam nyakig. 


The Body Shop vaníliás testvaj: A kezeimre használom főképpen, meg a hajlatokra. Hála az égnek, sosem volt máshol repedezős bőröm. Ennek ellenére, az a rossz hírem van, hogy az illatát megutáltam. Először bejött, de rájöttem, hogy nekem túl fűszeres ez a vanília illat. Ráadásul pont akkoriban voltam nagyon-nagyon beteg, amikor őt használtam. Ha pedig beteg vagyok, nagyon sok mindent hajlamos vagyok megutálni (illatok, ételek, színek), mert hajlamos vagyok berögzíteni, társítani ezeket a dolgokat tudat alatt. Ez pedig egy pont egy ilyen szerencsétlenség áldozata lett. Táplálásban szerintem elmarad a L'occitaine krém mellett, de a sokféle illatkombináció miatt szerethetőek ezek a testvajak szerintem. A Pink Grapefruit pedig majd nyáron lesz esedékes beszerzésre. És remélhetőleg akkoriban nem leszek beteg, mert akkor nem tudom mit csinálok. 


L'oreal micellás víz: Én úgy szégyellem magam! Miután megvettem a flakont, rá egy hétre tudtam meg, hogy a cég erősen végez állatkísérleteket. Ha ezt előtte tudom, valószínűleg keresek egy másik, ugyan drágább, vagy házibb alternatívát. Így viszont, ezt már el fogom használni, mert pénzt ki nem dobunk. Annyira azért nem megy jól... Máskor meg igyekszem körültekintőbb lenni. 
Amúgy, a szempillaspirállal annyira nem birkózik meg szépen, ez egy gyenge pontja majdnem az összes lemosónak. De másra nem lehet panaszom. A rúzst, a szemhéjtust, color tattoot csak úgy oldja lefele. 


Garnier szőlőkivonatos szemfestéklemosó: Felváltva használom a L'oreal darabbal, bár tudni kell, hogy a Garnier és az utóbbi is egy és ugyanahhoz a gyártóhoz tartozik, úgyhogy, elfogyás után, tőle is könnyes búcsút kell vennem. Az illatáért nagy kár, abba bele vagyok habarodva. De sajnos, vagy nem sajnos, az állatkísérletes dolgokkal nem tudok azonosulni. Úgyhogy, vagy találok más alternatívát, vagy házi lemosót készítek, feleannyi pénzből. 



Oriflame Berry Christmas habfürdő: Gyümölcsös habfürdő, nekem egyáltalán nem a karácsony, az ünnepek jut róla az eszembe. Egy sima gyümölcsös tusfürdőre asszociálok. Jó nagy habot képez, érdemes vele csínján bánni! Habár, a hab elég hamar elillan, az elején nagy lehet a túlzsúfoltság. Én ajándékba kaptam ezt a darabot. 

Avon Sleep Serenity párnára fújható permet: Heti 2x-3x használom átlagosan, amikor már nagyon kattog az agyam az aznapi történéseken és nem tudok elaludni. Sajnos, nem olyan hatásos mint a DM régi, saját márkás darabja, de megteszi, addig is, én reménykedem. 

Aromax légtisztító: A havi kedvencek között őt is megtalálhattátok a múlt héten. Mostanság igencsak meg vagyok fázva, így az adott szobába ahol tartózkodtam nagyban megkönnyítette a légzést, bár ilyenkor szerintem a mentolos változat lenne a helyénvalóbb. Azért a fahéj-szegfűszeg-citrom sem olyan rossz erre a célra.


Remélem a szemfülesebbek emlékeznek, hogy a sorozat kezdetén, megígértem, hogy ilyenkor köteles vagyok 1 régen használt terméket is használni, ez most itt a L'occitaine krém volt!

Van valakinél hasonlóság? 

2 megjegyzés:

  1. A Color Tattoo-On and Bronze nálam is nagy kedvenc! Rohanós napokon egy kis testszínű matt szemhéjpúderrel elsatírozom és már kész is :)

    VálaszTörlés
  2. Na hát igen, a könnyen passzinthatósága minden szemszínhez, vagy a világosabb színekkel sem utolsó! :) Végre valami, ami nagyon sokaknak jó lehet! :)

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com