2014. február 5., szerda

Golden Rose Holiday 55 lakk




Sziasztok!

Azelőtt egyetlen egy homoklakkom volt, amit nagyon megszerettem az idők folyamán. Persze ebben a gyors száradási idő is közrejátszott, kár lenne tagadni. Viszont, ha már ennyire tetszik valami, akkor érdemes belőle újabb és újabb fajtákat, színeket megismerni. Ezért is tettem le a voksomat anno ennél a GR lakknál. Már egy bejegyzésben olvashattatok erről a lakkról, egy szerzeményes poszthoz hasonló bejegyzésben (ITT), most elhoztam megmutatni, hogyan viselkedik élesben! 



Hasonló, na jó, talán ennél kékesebb beütése volt az egykori Lovely Baltic Sand lakkok egyikének, de arról még régebben sikerült lecsúsznom. Viszont ez a darab nagyon hasonlít hozzá színben, annyi különbséggel, hogy ez egy világosabb kék, bár ha nincs napfény hajlamosabb kékesebbnek látszani. A tartóssága nem nyűgözött le sajnos, vastagabb rétegben is 3 napnál többet nem bírt. Igaz, ebben a mosogatás, teregetés és fürdőszoba pucolás is volt. Lehet, ha nem nyúznám magamat annyit, mint egy rossz cselédet, tovább maradna meg. Ami bevált a Lovely homoklakknál, az itt megbukott. 

A kopással még nem is lenne bajom, mert kopik az a lakk, minden lakk kopik egy idő után. De nekem a végén már ilyen nagyobb darabokban jöttek le a darabkák. (Az eredmény lentebb lesz látható.) Alulról is kopott a lakk, amivel eddig, még sosem találkoztam azelőtt, úgyhogy volt meglepetés mindig a harmadik nap végén, vagy negyedik nap elején. Ennek ellenére, nem akarom leírni a lakkjaikat, mert legalább pár napig fennmaradnak, nem egy nap után lepattannak mint az Essence darabjai. Azok 500 forintot kóstálnak, egy kis ráfizetéssel, legalább egy viszonylag jó lakkot hozhat el az ember lánya. 








Szerintetek mely márka homoklakkjait érdemes még kipróbálni? Kik az említésre méltóak? 
Ahol megtaláltok
     

2 megjegyzés:

  1. Én eddig jókat olvastam a GR homoklakkjairól, szóval meglep most ez a pattogzása, de az is lehet, hogy csak a Te körmeiden viselkedik így vagy hibás darab, nem? Mert ilyenekről is olvastam már :) Mindenesetre nálam ez a darab kívánságlistás, de hát előbb el kéne jutnom a Nailland-be :P

    VálaszTörlés
  2. Rajtam mind az OPI, mind pedig a GR homoklakkok 2 napot vannak fent, 3. napon már számomra vállalhatatlanok, így mosom is le őket. Én nagy bizalmat szavaztam a Golden Rose márkának, ne írjad le őket, vegyél még tőlük homoklakkot! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com