2014. január 12., vasárnap

Golden Rose Rich Color- 24

Sziasztok!

Még a múltkori kis párosból lemaradt ez a piros szín. Régen nagyon szerettem az Essence Fatal Errort mint lakkot, kerestem a hasonmását. Nem az az egyszerű piros volt, inkább a piros egy sötétebb fajtája, ami akkoriban (meg naná most is), nagyon tetszett a körmeimen. Nem hittem volna, hogy találok méltó utódot, de soha ne mondd, hogy soha, valahogy csak találtam egyet!

A lakkról 
Árnyalat: Golden Rose Rich Color- 24 
Mennyiség: ml 
Ár: 590 HUF 


Forrás: http://www.nailland.hu/sites/default/files/styles/product_full/public/24.jpg?itok=J7qYtL99





Lehet amúgy csak nekem voltak nagy elvárásaim, nem tudom, de sajnos 2 nap után lepattogott ez a lakk pár ujjamnál. Elég látható volt a negatív eredmény, így nem tudom, hogy mennyire mondhatom azt, hogy megéri az árát ez a lakk. Aztán, elképzelhető az is, hogy nem vagyok túl kompatibilis ezekkel a lakkokkal, mert a múltkori GR homoklakk 4 nap után búcsút mondott az egyik körmöm harmadának. Igaz, az legalább 4 nap volt. 4 és kettő között én látok és érzékelek is különbséget. Minden esetre azt elismerem, hogy nem biztos, hogy a rég áhított szín csak úgy szembe jönne velem az utcán, így jó vételnek mondható, pláne ha különleges darab kerül az ember birtokába. De egyszerű, máshol fellelhető színeknél nem biztos, hogy az a 590 HUF megéri. Ennek ellenére, igyekszem nem leírni a márkát, mert még egy kinézett lakk van tőlük, és lehet kár lenne magamat lebeszélni róla. 

4 megjegyzés:

  1. *-* Oh eszméletlen szép a színe. Amúgy nekem a homok lakk is 2 nap után kopott meg, a szürke-fekete színű, a többi 3-4 napig bírta, nem is emlékszem, hogy lenne olyan lakkom ami 4 napnál tovább a körmömön maradna...:) Bár azért nem zavar engem, mert gyakran lakkozom, de ha hosszabb útra megyek ki se festem a körmöm mer tudom, hogy lepattog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ha hosszabb útra megyek, kifestem és örülnék ha lehetne valamelyikőjükre számítani! Legalább a napok többségében..:)

      Törlés
  2. Szép szine van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ha tetszik, akkor tudod a dolgod! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com