2013. december 17., kedd

Phyt's találkozón jártam-A találkozóról



Sziasztok!

A múlt héten eléggé le volt eresztve a blog, és én is. Hiszen elindult egy jó kis időszak, amit minden felsőoktatásban tanuló kisdiák megtapasztal: vizsgaidőszak. Viszont, még azelőtt, a Phyt's felkeresett egy levélben, ahol egy kis családias találkozóra invitáltak. Még sosem jártam blogger találkozón, holott volt amire hívtak azelőtt, csak sajnos a tanulmányok mindig közbeszóltak....itt is így történt egy kicsit. De most legalább eljutottam a helyszínre. Már csak emiatt is szeretnék megemlékezni róla! 

Sokat gondolkodtam rajta, hogy hogyan is oszthatnám meg az itt eltöltött időt. Tervben van/volt két bejegyzés készítése is. Az egyik az eseményt ölelné fel (ezt olvassátok most), a másik pedig külön a márkáról szólna, mindenféle érdekességekkel együtt. Ugyanis rossz szokás (vagy sem), szinte mindent lefirkantottam. Persze, lehet tartalékolni kellett volna az energiát, mert hazafele sikeresen elnéztem egy megállót....:) 

Az eseményre pénteken, este kerül sor, ahol rajtam kívül még 5 másik blogger lány volt jelen. A márka szalonjába voltunk hivatalosak mind. Szerencsém volt, mert ugyan késtem a saját hibámon kívül, de pont időben csúsztam be ahhoz, hogy tényleg ne maradjak le semmiről sem. A házigazdák teával, süteményekkel és forralt borral várták a csapatot, ráadásul hatalmas gyertyák is voltak gyújtva , és a karácsonyi díszítés is igencsak mutatósra sikerült. A kozmetikai szalon nagyon otthonosan van berendezve, tényleg van itt minden, amire az embernek szüksége lehet, nem csak egy egyszerű székből és kenceficék halmazából áll az egész, ami az "otthon vagyok" érzetet csak növelheti, legyen szó akárkiről (ott dolgozók, a vendégek). Nem hiába lehet ez így!

A tájékoztatón egy kis előadást hallhattunk a márkáról, a jellemzőkről, a termékek elkészítési folyamatáról és kipróbálhattuk a tesztereket. Szerintem, sokak kedvence a micellás sminklemosó volt. A legjobban, nekem az tetszett benne, hogy itt pumpás szórófejjel van ellátva az üveg, tehát nem kell a vattapamaccsal zsonglőrködni, ráöntögetni, az üveg szájához emelni azt. Ilyen megoldást még nem is láttam a micellás vizek körében, (csak 1 sima, egyszerű mezei pumpást még régebben, egy másik márkánál), de határozottan biztatóbb ez a megoldás, már csak a kényelmessége és a higiénikussága miatt is. Kéretik, hogy más márkák is vegyék át ezt a megoldást! :)
A nagy kedvenc! 
Különösen tetszett, hogy rendesen használva volt a termék, mégis alig fogyott belőle! Az ára 6900 HUF-ot kóstál, de ha belegondolok a hatásosságába, és abba, hogy mennyire pocsékolásmentes az adagolása, meg merem kockáztatni, hogy be fogom szerezni ezt a terméküket! :) Az meg már csak megint egy plusz érv a termék mellett, hogy tiszta termékről van szó, amelyhez semmilyen állati vér, vagy szenvedés nem tapadt! És van itt még egy különlegesség is, amiben szerintem a márka egyedülálló, de erről majd a következő bejegyzésben lesz szó!


Az információdús, ám könnyed prezentáció után még jobban szemügyre lehetett venni a tesztereket, kérdezni lehetett a márkáról, illetve itt már nekem is eszembe jutott, hogy jó lenne ha dokumentálnék is valamit. Tudni kell rólam, hogy teljes tartalékaimat kiélve jutottam el a találkozóra, így néha a reakcióidőim, azok meglepően hosszasak voltak. Hát igen, aki bevállalja hogy egész héten vizsgázik, az ne csodálkozzon. 

Miután mindenki mindent felfedezett, fotók kattogtak, időközben elkezdődött egy bőrdiagnosztika, ahol mindenkinek megállapították a bőrtípusát és ennek megfelelően kaptunk mintákat is kipróbálás céljára. A bőrdiagnosztika össze volt kötve egy kis kézmasszázzsal is, ami bevallom nagyon jól esett, egy ilyen fárasztó, erőt próbáló hét után.

Az én bőrdiagnosztika eredményem a következő volt: olajos szeborrea, vízhiány, akne. Utóbbi kettőt nagyon éreztem is magamon az utóbbi időben, de sajnos kifejezetten vizes alapú krémet, ami ne tenne több kárt, mint amennyi hasznot az összetevők és a zsírossága miatt, nem igazán találtam. Ez reméljük, a márka termékmintáinak a kipróbálása után, megszűnik! Aminek persze az eredményéről Ti is halhattok majd, illetve láthatjátok majd! :)

Kattintgattam képeket, párhoz megjegyzést is fűztem! Hamarosan pedig, külön a márkáról írt ismertetővel találkozhattok a blogon, úgyhogy érdemes lesz visszanézni! 



A micellás víz mellett, szerintem még Ő vitte a pálmát!  

Ezt mind ki lehetett próbálni! Sőt még többet is, de én már nem győztem hova fordulni és próbálni annyi félét hoztak a terülj-terülj asztalkához! 

Sminkszerek, sütemények, forralt bor.... minden mi szem-szájnak-blogger leányzónak ingere! 
A találkozóról pár ismertetőfüzettel, mintákkal megpakolva jöttünk haza. A bőrdiagnosztika keretein belül felhívták a figyelmemet arra, hogy valószínűleg hormonális probléma állhat a pattanásaim hátterében ami kivizsgálást igényel. Úgyhogy a vizsgahét befejeztével el kellesz jutnom egy vérvételre is, ahol a probléma mélyére áshatok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com