2013. december 22., vasárnap

Karácsonyi körmök-Az aranyvasárnap

Sziasztok! 

Szerettem volna mindenképpen egy kifejezetten karácsonyi/ünnepi körmöt is elkészíteni. Úgy alakult, hogy egy arany színű Aden lakk landolt a kosaramban, majd pedig egy régen kinézett Essence díszítőelemre is sikerült hozzájutnom az ezüst hétvégi akciónak köszönhetően. Így született meg ez a köröm, ami szerintem egyszerű, de nagyszerű, elegáns, és még az olyan 3 balkezesek is boldogulhatnak vele, mint én! 

Sajnos azt mindenképpen meg kell jegyezzem, hogy a szegecsek nem annyira tartósak, mint ahogyan azt én elképzeltem. Érdemesebb a félig megszáradt körömlakkba belenyomni, óvatosan, hogy a lakk felülete ne sérüljön meg! Mert egyébként, ha teljesen megszáradt körömre kerül, sajnos nem lesz hosszú életű, amiért kár...! Remekül kihasználható díszítőelem lenne pedig! Felajánlotta a barát, hogy valamilyen ragasztóval biztos odaragadna, aminek nagyon örültem, ám kipróbálás előtt elkottyintotta hogy sem a hígító se semmilyen más cucc nem hozná le a felragasztott példányt. Így már óvatosan ódzkodva, finoman visszautasítottam az ajánlatot, hisz' az ember nem ilyen tartósságra vágyik! Természetesen így már esélyesen pályázom, a Nektek nőknek semmi sem jó címre...na de milyen áron? Legalább a körmeim megmenekültek. Inkább a szegecs essen le, mint a körmeim azt mondom! :) 

A képek minőségét pedig a decemberi borongós-fénytelen időjárás "támogatta", amit innen is köszönök!

Használt lakkok:
Rimmel alaplakk
Flormar nail enamel-370
Aden arany- 2 réteg kell belőle a normális fedés érdekében

Egyéb
Essence you rock- nail stickers: a szegecses csomag 




2 megjegyzés:

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com