2013. december 30., hétfő

Elfogytak évvégére (2013)

Sziasztok! 

Egészen sok minden akad itt, amire azt kell hogy mondjam, nem szívesen vinném őket át a következő évre, a tárolás miatt. Már csak babonásság miatt sem, nehogy az üres flakonok bármiféle párhuzamot jelentsenek ahhoz, hogy ne adj Isten egy vizsgán úgy érezzem magam, hogy üres a fejem...Úgyhogy, én bizony ha törik, ha szakad, befejezem szépen ezeket az elfogyott dolgokat erre az évre!



Schauma kifésülést segítő spray
Na ennyit arról, hogy a következő áldozatom egy gyerekhaj barát készítmény lesz...! Minden esetre jó illata van és úgy érzem valóban használt. Az ára viszont elég borsos, 1500 HUF körül volt az ára. Vagy én vagyok a hülye, vagy nem, de az utóbbi években igencsak elszálltak az áraikkal ezek a termékek. Emlékszem 2 éve 800 forintokért kaptam le a polcról ezeket a darabokat. 2 év alatt pedig nincs ekkora infláció!:D 

Balea Professional koffeines sampon és balzsam
Mindkettőt szerettem. Vissza foguk hozzájuk térni, mert mindkettőjükkel meg voltam elégedve. A samponos dobozban maradt egy nagyon kicsi mennyiség, na de a balzsam az hamarabb elfogyott mint a sampon. Szerintem én vagyok az első ilyen ember, akinél így fogyott el a sampon-balzsam kombó. Vagy rosszul emlékszem, és nem a sampon szokott elfogyni először? Újravenném mindkettőt, egy dolog akadályoz meg ebben: kipróbálom a Schauma koffeines samponját is, mert azt hallottam róla, hogy intenzívebb a hatása, mint ennek a párosnak. Na majd meglátjuk...! 

DM-es gyerekeknek való elalvást segítő spray
Ó, őt még az első vizsgaidőszakom körül vettem. Azóta persze megszüntették, áldja meg őket kétszer az isten hátulról...! (Bezzeg a túlzottan kókuszos tusfürdőik, samponjaik, testápolóik még mindig ott vannak a polcokon.) Az elalvásban tényleg segített, érzékeny pontja a 2013-as évnek, a Balea Diamond nevű alumínium mentes dezodorral együtt. Mindkettő bevált, mindkettőt kivonták. Így kerek a világ, a vásárlónak! :) Az utánpótlás megérkezett, de az abszolút kedvenc ő marad! Isten veled! (1 perces néma csendet kérek! A búcsúztató himnusz most csendül fel, a zászlót pedig most kezdtem el felhúzni!) 
Már említettem a blogon Őt is, bár sajnos már nem időszerű megnézni a róla készült posztot! :( 



Catrice All Matt Plus alapozó 
Az utolsó cseppeket nehezen lehet ebből az üvegből kinyerni, azt be kell valljam. Egy ecset végének a segítségével imádkoztam ki az anyagot, de sajnos az üveg nyaka nem túl nagy, a pumpával pedig nem lehet kinyerni normálisan a maradékot. Szerintem egy fél használatra való anyag maradt benne, de hogy én azt hogy kéne kikönyörögjem, nem tudom. Szívószállal csak kiszívom, mi? :D 
Írtam róla már egy komolyabb hangvételű bejegyzést is, ha még nem láttátok volna, akkor olvassátok el feltétlenül! Elolvasom>>>  



Nivea Double effect
Mintadarab volt, de egészen jó időt futott, vagy 6-7 alkalomra elég volt a használata. Az illata sokáig megmaradt. Az izzadás mérséklésével viszont nagy stresszhelyzetben egyszer Nálam csődöt mondott. De az illata hosszan tart és alapjáraton legalább jól dezodorál. Átlagos, "stresszhelyzetben nem szét izgulom magam" típusú lányoknak szerintem elég lehet. 

Azt hiszem, évvégére szép kis pakk jött össze. De remélem, hogy még hasonlóan nagy létszámú csapattal tudlak Titeket is várni a továbbiakban! :)

4 megjegyzés:

  1. Azt hiszem ezt a Balea sampon-balzsam kombót fogom most megvenni, mert már elkél az új szett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hajrá, tessék kipróbálni! :) Ha sok új haj nem is nő tőle, a meglévőket erősíti, és tényleg vastagabbak is lesznek tőle!

      Törlés
  2. Úgy voltam vele én is ahogy te: babonából sem szerettem volna "átvinni" az új évre az elhasznált termékeket (és a hely is kevés) uh nálam is ez a téma ma a blogon :D
    Nekem az argánolajos Balea balzsamom fogyott el végre valahára, nem jött be szegényke a bejegyzésben le is írtam miért. A Nivea Double Effect deot nagyon szerettem, de egy ideje most a Garnierhez húz inkább a szívem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig az argánolajos dolgokra kíváncsi kezdtem lenni, de akkor felejtős ez a dolog egy időre. :)
      Egy ideig Garniert használtam, de annyira nem jött be, főleg a stiftes verziója, szerintem borzalmas. Nem is tudom, lehet-e még kapni, de én azt a fajtáját nem ajánlom.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com