2013. december 15., vasárnap

Balea zuhanyzás közbeni testápoló shea vajjal és makadámia olajjal -Vélemény, Teszt



Sziasztok!

A Nivea után a Balea is előrukkolt egy zuhanyzás közbeni darabbal. Ami sokaknak remek alternatíva lehet, a másik, drágább társa helyett, ha arra éppen nincsen keret, vagy drágállja az ember. Mivel már elég régóta csücsül a fürdőszobában és egy új termékről van szó, ezért is gondoltam, hogy előrébb hozom a véleménynyilvánítás szabadságát.


Ár: 899 HUF
Mennyiség: 400 ml
Lelőhely: DM, a testápolók között van elrejtve

A csomagolásra szerintem nem érdemes sok szót pocsékolni, a kupak jól jár, a műanyag kemény, strapabíró, olykor túlságosan is, de jobb, mintha egy kis sérülékeny vacakot használna az ember.

Állag:
Állagra rettentően sűrű, krémes. Nálam, inkább ez az a szint, ami megüti a testvajat, mert tényleg, egyáltalán nem folyik sehova sem. Persze az eloszlatásnál ez gondot okozhat, érdemes egy nagyon-nagyon minimális vízmennyiséget hozzáadni, hogy a tusolás közbeni kenegetés könnyebb legyen.


Illat:
Az illata olyan, mintha egy tiszta krémet szagolgatna az ember. A tubusban nem tetszett annyira, de bőrrel érintkezve határozottan jobb. (Ritka esetek egyike szerintem!)
Nem marad meg sokáig,de szerintem itt nem feltétlenül ez a funkciója, hanem a táplálás.

Hogyan is működik?
Tusfürdős zuhanyzáskor, miután bekented és leöblítetted az általad használt tusfürdőt, ebből a testápolóból nyomsz a kezeidbe. Én 2 db, nagyobb diónyi mennyiséget szoktam elsőre, aztán ha bénáztam, akkor még 1-1 mogyorónyi mennyiség még beficcent a tapasztalatlanságomnak és a figyelmetlenségemnek betudva. Egy kis várakozást igényel a folyamat, de mire bekenem magam a lábam búbjáig, addigra már elkezdem a vállaimat lemosni. Úgyhogy, ezzel a technikával, szerintem mindenhol egyenlő időt van ez a testápoló rajtam.


Vélemény
Nincsen száraz bőröm, egyedül a könyököm, a térdem és sarkaim azok ahol rendesen látszik a repedezettség. Tehát, ha szüksége is van a bőrömnek testápolásra, az biztosan nem az a fajta lesz, ami extra száraz bőrnek készült. Itt szerintem ez így működik is. Semmilyen allergiás reakciót nem produkált, bár igaz, akinek a háta, válla hajlamos a pattanásosságra, az az érintett területre kevesebb anyagot tegyen, mint amit egyébként szokás! Nekem így, utólag nem volt vele gondom.
Akinek a bőre enyhébben száraz, annak ez a testápoló jó megoldás lehet, az ár-érték arány miatt is! Aki viszont nagyon-nagyon szenved, az nem biztos, hogy ebben a termékben fogja megtalálni az ő Múzsáját... Én bevallom, extra száraz bőrre szerintem nem lesz ez a testápoló elég, egymagában arra, hogy a problémát megoldja. Így, szerintem aki ilyen problémával küzd, annak lehet érdemesebb a Nivea kifejezetten száraz bőrre kifejlesztett darabjából betáraznia. Amit még javasolni tudnék a márkának, az annyi, hogy ne csak egyféle legyen ebből a zuhanyzásközbeni testápolóból, hanem érdemes lenne még legalább egy fajtát kiadni, hogy a szárazabb bőrűek is találhassanak egy olcsóbb megoldást maguknak.


Egyéb
-Az első pár használatkor nekem szárította a kezeimet a testápoló. Miután egyik alkalommal eldurrant az agyam, hogy most mi van, majd bekentem rendesen az egész kezemet, azóta nincsenek ilyen gondjaim. Ezt csak azért mondtam el, hogyha valaki esetleg hasonlóan reagálna, az ne adja egyből fel, vagy titulálja hibásnak a terméket.
- A testápoló nem hagy síkos érzetet a bőrön, illetve azt hagyja is lélegezni, ez szerintem óriási előny a Niveás tapasztalataimhoz képest! Meg, legalább, itt nem balesetveszélyes a termék használata a síkosság hiánya miatt, ami nem is baj! Így még a kevésbé jó koordinációs egyéneknek sem kell félni, hogy kicsúsznak a fürdőből...vagy bárhonnan! :)

Ha van még bármilyen kérdésetek, akkor ne féljetek feltenni őket, szívesen válaszolok rájuk, de előfordulhat, hogy olyasmi kimaradhatott a bejegyzésből, ami egy új használónak fontos lehet!

3 megjegyzés:

  1. Vártam már erről a tesztet nagyon :) Ezek szerint meg van a Nivea utódja és még olcsóbb is, ki fogom egyszer próbálni, ha elfogy ez a halom kence ami jelenleg mögöttem sorakozik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hajrá, remélem hasznos utódra teszel szert! :)

      Törlés
  2. Szia!
    http://kremmania.hu/uploadedimages/71/balea-zuhanyzas-kozbeni-olajos-testapolo-balzsam.png
    ezt a változatot még nem próbáltad esetleg? Ez is elvileg ugyanolyan, mint ez a tejes, csak éppen olajos. :) Érdekelne a véleményed.
    Egyébként nyáron tökéletes az ilyen tusolás közbeni testápoló, hiszen még is hidratálja magát az ember lánya, de nem ragad a meleg kánikulában, mert azért ha a sok só kikerül a bőrre izzadáskor, az valamennyire szárítja a bőrt.

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com