2013. december 31., kedd

2013-as kedvencek

Sziasztok!

Új évnek nézünk elébe.Viszont, mielőtt elstartolna az újabb időszámítás, gondoltam vessünk pár pillantást az ez évi felfedezettekre! Megpróbálok szépen sorban haladni, a többit pedig majd meglátjátok!



A szem a lélek tükre: 
Color Tattoo
Mi más is lehetne az év felfedezése mint ő? Nagyon bejön, pedig sokáig azt hittem, hogy egy nagy humbug ami körülötte folyik. De hát ugye tapasztalattal ismerszik meg valami igazán. És ez most jól sült el nagyon! Szeretnék még legalább egy árnyalat boldog tulajdonosa lennék a mostani az On and Bronze mellett.

NYC szemhéjtus
Amilyen rosszul indult ez a kis kapcsolat egy félrenézés/értés miatt, annyira jó vége lett. Ritka az ilyen, én azt mondom! Egy éve van meg és ugyanolyan jól bírja, egyedül nyáron a horvátországi meleg cibálta meg egy kicsit. Újra vevős termék, nincs vita! Lehet méltatlanul hanyagoltam sokáig ezt a pultot. Pedig innen van egy viszonylag jó púderem is, és egy rúzs tulajdonosa is vagyok, bár utóbbi sajnos kiderült, annyira nem áll jól, mint ahogyan én azt elképzeltem.



Lovely Pump Up spirál
Szépen göndöríti a pillákat, ilyen szempontból az egyik legjobb és legolcsóbb termék a piacon. A lemosással viszont utólag vannak bajok, nagyon nehezen oldódik le a festék, ezért is használom ritkán.

Avon Supershock spirál
Ő a pillák szétválasztásában remekelt mindig. Először furcsa volt, hogy ilyen nagy maga a tubus is és a kefe végén lévő "fogóka" is, azelőtt kisebbekhez voltam szokva, de idővel csak belejöttem. Mindennapi spirálként megállja a helyét, sosem hullott le a festék a pillákról, pedig azelőtt 1-2 nagyobb márkában igencsak csalódtam ilyen téren.

Szájhúzogatás
Cseresznyés Carmex
Na jó sokáig vágytam rá itt a blogon, merném is nem betenni ide, mi? Nem feltétlenül a hatékonysága miatt került be ez a termék, mert az original jobban hidratál, de az ízesítése és az egy álom beteljesülése mégis csak más, főleg ennyi várakozási idő után. Itt van a helye, még ha szegényke nem is annyira szuper, mint amennyire képzeltem! Az illata viszont engem kárpótol...

Avon-Berry Berry Nice
Már azelőtt volt egy kis próbálkozásom a rúzsokkal, de sok időbe telt, amíg megtaláltam azt, ami szerintem rohadt jól áll a többihez képest. Az egész egy kis minta rendelésével kezdődött, és viccből gondolta, hogy jól hangzik ez a Berry Berry Nice, jöjjön. De csak poénból gondoltam, hogy na akkor harmadiknak jöjjön ő is. A csattanó ott jön, hogy a 3 rúzsminta közül ez nagyon jól állt, többen is megjegyezték. Ti hisztek a sorsban? Mert én igen, ennek örömére rendeltem meg, a teljes kiszerelést is. Azt hiszem, megvan hogy milyen irányba kellene mozdulnom, már csak tartósság szempontjából illene betájolnom egy hasonló rúzst. Még jó, hogy az ilyen spontán dolgaim sülnek el a legjobban, lehet ez adja meg a löketet, hogy néha minél több ilyen "random marciskodást" csináljak.



Hajcihő
Balea koffeines sampon és balzsam
Nagyon jó páros volt, főleg hogy a kettőt 500 forintért tudhattam a magaménak egy 1+1 akcióban. A hajszálaimat szépen megvastagították és erősebb is lett, tartásra is. A kihullott hajam mennyisége csökkent, de nem annyira számottevően, mint ahogyan én azt elvártam volna. Ennek ellenére a vastagabb hajszálaknak nagyon örülök, mert a különbség látható, még kihullott hajszálon keresztül is.
Bátran ajánlom! Ja, és az én hajam nem zsírosította ez a sampon, pedig sok helyen olvastam, hogy valakinek ilyen formában gyűlt meg vele a gondja. Úgyhogy, ez egy nagy tetszik!



Balea cseresznyevirágos sampon
Még ő volt az, akit év elején ajánlgattam, de sajnos nagyon sokaknak nem jött be. Szárazabb hajra nem is ajánlom, én is úgy éreztem, hogy szárít, nálam jól jött ez a tulajdonsága, az enyhe volumennövelő hatásával együtt. Pont annyit emelt a hajtöveken amennyi nekem kellett, nem éreztem magam sem oroszlánnak, de lelapult, lenyalt csiganyállal átkent valakinek sem.


Test- és lélekmelengető 
Stenders testradír
A tesztelésre kapott termékek közül, szerintem ő volt a csúcs, a blog életében. Hatékony, természetes, hosszan tartó, igazi grapefruit illat. Nem szeretném, hogy elfogyjon, de egyszer eljön ez a nap is! :(




Testápolókból viszont egy kósza pozitívumot sem tudok mondani, mert van ami nem győzött még meg eléggé, illetve van amiben csalódtam, és van, amiről jobb ha említést sem teszek a blogon, mert vasvillával jönnének értem, hogy "Miiii ez nem vált be Neked? Máglyára veled!"

Illatfelhő 
Ami idén is megütötte a szintet az a Nina Ricci Nina illata volt, télen-nyáron szuper illat.

 De, nem régen kaptam meg az Avonos cukrozott-szilva mini csomagot, amiért haragszom ám, hogy külön nem ajánlgatta nekem itt senki, pedig olyan jó illata van a testpermetnek. Olyan ünnepies, tényleg az jut eszembe róla, hogy jön a tél, a Karácsony, az ünnepek. Ünnepfokozónak is lehetne hívni.  Kár, hogy ugyanennek a testápolónak illata nálam full ugyanaz mint a gránátalmás és mangós társa. Lehet, hogy a bőröm teszi, nem tudom...


Na, azt hiszem, így ki is fújtam erre az évre. Újdonságokból is volt azért, de visszaköszönt pár régebbi szekrénylakó is. Körömlakkok nincsenek a palettán, mert szerintem sejtitek, hogy ha végignézitek a körmös bejegyzéseket, hogy melyik alapdarab/szín az, amihez általában mindent csak társítok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com