2013. augusztus 18., vasárnap

Rocker babák akcióban

Sziasztok! 

A cím onnan jött, hogy régebben amikor rocker lányokat láttam (vagy csak divatrockereket?), sokszor volt pink és fekete párosítás az öltözködésükben. Legyen szó szoknyáról, táskáról, cipőről, bakancsról, pulcsiról mind-mind fellelhetőek voltak vagy rózsaszín alapon feketén, vagy fekete alapon rózsaszín dolgokkal.  

Eredetileg full neon rózsaszínnek indult ez a köröm, de rájöttem, hogy van egy lakkom, amit nagyon-nagyon régen használtam. A már említett, hanyagolt lakk a Miss Sporty feketéje, leakciózva vettem még egy éve. Később rá is jöttem, hogy miért nem használom olyan gyakran: nehezen szárad. Az ecsete tetszetős, szépen terül, de a lakk száradási ideje, már nekem kínos. Hiába kentem fel 2-3 órával a lefekvés előtt, így is párna lenyomatot sikerült nyerni a lottón, úgyhogy egy időre most megint félre fogom rakni, majd legközelebb megint besétálhatok ebbe a csapdába.:) De emlékszem, hogy anno frissen ropogósan a vásárlás után hazaérve is felkentem a lakkot és akkor is a száradás volt a ludas.  

Ennek ellenére, nagyon tetszik ez a színkombináció. Régebben nagyon sokat használtam fekete körömlakkot, lehet hogy egy kicsit hiányzott ez is. Minden esetre ez egy kicsit megerősített abban, hogy kéne valami normális fekete lakkot nézni, mert ez a száradási idő akkor sem állapot. 

Nincsen semmi különlegessége ennek a körömnek, csak a kérdőívezés során felmerült, hogy több körmöt szeretnétek, ezért akkor igyekszem több körmös lakkozást is mutatni az oldalon. Ugyan nem olyan különleges darabok ezek, de elviekben ügyesedtem, és még ügyesedni is fogok. Addig is fogadjátok tőlem szeretettel ezeket az egyszerűbb lakkozásokat is! 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com