2013. június 19., szerda

Újoncok lakk téren

Sziasztok! 

A bejegyzésben szereplő lakkok nagy részével azért találkozhattatok már, na de mégis úgy tűnik, hogy idén jobban belehúztam és egy kicsivel jobban lakk-párti lettem. Ebben tény, hogy a bloggerkedésnek is szerepe van. Sajnos, azonban 1-2 régebbi lakktól meg kellett váljak, mert az állaguk nem volt már jó, vagy éppen a színűk volt az, ami annyira megváltozott, hogy viszlát-ot kellett intsek. Na de itt vannak az újak, és még további lakkok beszerzését is tervezem, bár nem hiszem, hogy 20-25 fölé emelkedne a lakk "gyűjteményem" száma...

A mostanság leggyakrabban használtak



 De, tényleg jobb érzés, hogy van miből válogatni! Ráadásul, szerintem észrevehető, hogy a színesebb lakkok felé tendáltam, ami jó hír Nektek is, hiszen így az oldal skálája is jobban bővülhet lakk téren. Ha van valamilyen tanácsotok, hogy milyen lakk az, aminek mindenképpen helye van egy gyűjteményben, szívesen várom! Egy piros lakk tuti beszerzésre kerül, mert az Essence Fatal Error-ból total error lett.....Sajnálom őt, sőt a szívem szakad meg, mert igazából nekem ő egy nagyon jó piros szín volt. Amit máshol láttam, az azért nem jött be, mert túl világos volt. (Megvan, hogy azelőtt miért nem vettem piros lakkot, pedig vagy 2-félét tuti méregettem akkoriban.)

Igen, a képek nem hazudnak, a Lovely lakkok felé kezdtem jobban nyitni, bár szeretnék most már a NYC kínálatából is valami szépet kinézni. Ami késik, nem múlik!





Egy régebbi Essence nude lakkom volt, de 2-3 napnyi hordás után csúnyán megtört, olyan mozaikos lett az egész körömlakk, így a mai szortírozás után, ő is a kukában landolt. Helyette vettem ezt a Lovely Nude lakkot.

Egy akció alkalmával pedig egy Rimmel körömerősítő is elcsábított. Tudom van egy körömerősítőjük, amit mindenki dicsér, de én úgy gondoltam, mással tennék próbát, meglátjuk mennyire hatásos. Alaplakként is használható, ez a funkciója szerintem jól fog jönni később is! 

Ennyi lett volna a "nagy bemutatósdi". Nem dicsekvésnek szántam, csak szerettem volna megmutatni azt is, hogy nem csak az Avon  Dynamo-jából áll a körömlakk-világ Nálam! 

Nektek megvan valamelyik lakk? Mi az amelyiket elfogadnátok? 

Ha van kedvetek, vagy úgy érzitek ennyit megér a fáradozásom, csatlakozzatok az oldal Facebook oldalához, váljatok követővé itt a GFC-n, Bloglovinon, vagy éppen Twitteren, esetleg Ask-on! 
  

2 megjegyzés:

  1. kíváncsi vagyok, mit tapasztalsz a rimmel körömerősítővel... Nekem is megvan, de semmi extrát nem tud, pedig már használom egy ideje - olyan jó lett volna, ha ez működik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is csak minimálisan használ. A középső ujjamon a körmöt nem tudja rendbehozni sehogyan sem. Pedig, nem szoktam bemutogatni. :D
      A hüvelykujjamnál erősödött a köröm, de ennyi.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com