2013. június 30., vasárnap

Elfogyott-V.- Avagy a felhalmozott kupac, amitől már nem fértem el...

Sziasztok!

Elég nagy kupac gyűlt össze az elmúlt hónapokban. Előbb is akartam írni, de valahogy csak gyűlt és gyűlt a halom, végül azon kaptam magam, hogy nem férek el az üres műanyagoktól. Az ide-oda rakosgatásból elegem lett, így egy nagy levegőt érdemes venni, mert ez 1 hosszú túra lesz!
Azokkal kezdeném, akikkel valamilyen formában már találkoztatok a blogon, ezután jöhet pár ismeretlen ismerős. Igyekszem rövidre fogni, különben napestig itt ülhetne mindenki(még én is), azt meg nem akarom!






Rexona Aloe Vera-dezodor
Szerintem ez a leghatásosabb az összes közül. Kivéve persze az új Maximum Protection darabot, amit nem volt alkalmam kipróbálni. De nem is tervezem, ez a darab ugyanis megfelel minden tekintetben számomra. Újravettem, sőt már azóta egy másiknak is lassan, de biztosan vége szakad...

Gliss Kur Hajkifésülő Spray
Róla már írtam, igazából nem éreztem különlegesnek. Az illata tetszett, olyan barackosnak tűnt, viszonylag ellátta a feladatát, de a táplálást, amit ígért, valamiért nem akarta beváltani.

Oriflame Pure Nature golyós pattanáskezelő+szappan
Második üvegcse is kivégezve, a szappannal együtt! Igaz, utóbbi elég lassan fogyott, de a végén már eléggé összenyomorgattam szegénykét. Mivel megvan az utánpótlás is belőle, az a kicsi,ami már majdhogynem szétmállik, és érdekes, nem eredeti állaga van, szerintem kidobom. Most nem lenne jó, hogyha beütne valami...




Balea cseresznyés sampon
Én nagyon szeretem, de tudom nem sokaknak vált be. Sajnos az illata már közel sem olyan intenzíven marad meg, mint az elején, lehet hozzászoktam. (?) A második flakon végénél járok, simán berakhattam volna ide is, a második flakont. 



Avon mangó-gránátalma testpermet
Még mindig jó,végre már csak egyetlen 1 flakon van belőle! Lehet a legvégére, nagyon meg fogok csömörleni ettől az illattól...De már nagyon el szeretném fogyasztani.  



Aveo körömlakklemosó
Róla is volt bejegyzés a blogon, de nem dobtam magam hanyatt tőle. A lakkot könnyedén lehozta, bár a csillámosabb Essence hexagonokkal nem bírt el ez sem. Ami csak jobban tetézte a bajt, az én szememben, az az volt, hogy elég ragadós volt használat után a kezem. Jobb szerettem volna, ha az erdei gyümölcs csak illatban dominál, nem pedig azt imitálja, mintha egy szörpös üvegbe dugtam volna az ujjaim...Ritkán ugyan, de néha még kézmosás után is ragadtak az ujjaim. Ezért nem fogom újravenni, pláne nem ezt a fajtát! Az aloe verásra, még alszom egyet azért. 



Balea brazil mangós tusfürdő
Egyik kedvenc tusfürdőm a mostani szériából, egy pót-darabot igyekszem betárazni. Pont tegnap akartam volna megint vásárolni, de ismét lefosztott polcokra bukkantam. Talán, majd hét elején több szerencsével járok.... 

És akkor most jöjjenek azok, akikről kevés volt, vagy egyáltalán nem volt szó a blogon! 

Eko Freshmaker törlőkendő
Jó volt, kár hogy azóta sem találom a lelőhelyen, már amikor eljutok odáig. Minden esetre nem fogom égre-földre keresni, most egyelőre jól megvagyok a Babylove DM-es törlőkendővel is. De ameddig tartott ez a törlőkendő, nem okozott problémát. 

Johnson's Baby tusfürdő-Natúr, original fehér
Jól éreztem én, hogy nyárra ez sok lesz, ezért a minimális alján lévő mennyiségtől eltekintve, úgy gondoltam, hogy elhasználtnak tekinthetjük. Allergiás reakciót nem váltott ki, bezzeg amióta nincs szükségem a levendulás változatra feltétlenül, azóta lépten-nyomon belebotlok. Bezzeg keresés közben, el volt tűnve majdnem minden általam bejárt boltból. Ez se volt rossz, de a levendulás darabnak jobban örültem volna. Lehet most kéne beszerezni amúgy, amíg szem előtt van...(?)


Dove Minimising dezodor

Vadrózsaillatú, ilyennel még sohasem találkoztam a boltok polcain. Jó volt izzadás ellen, bár nem tartom egy kifejezetten erős dezodornak. Nem csípte a bőrt, de amikor tavaly nyáron a dög melegben szenvedtem, azért elkélt néha egy kis utólagos fújkálás.
Elvileg csökkenti a hónalj szőrének szúrósérzését 2 borotválás között, de én ezt csak nagyon minimálisan tapasztaltam, mert nyáron gyakrabban borotválok. Nyilván nem lehet vele dzsungelt növeszteni, mert az se nem esztétikus, és kordában sem tartható egy ilyen dezodorral...Arra jó, hogyha 1-2 napot csúszik az ember a borotválás műveletével, akkor tényleg nem viszket, nem annyira kényelmetlen a dolog. Meg lehet lenni nélküle is. 




Nivea Pearl&Beauty dezodor
Előző társánál szerintem jóval erősebb. Nem néha kikezdte a hónom alját, éreztem, hogy szárít elég durván. Ezért is bántam vele csínján, hogy egyről a kettőre jussunk. Akinek érzékeny a hónalja, annak nem ajánlom semmiképpen sem! Egyébként egész jó dezodor, eddig ilyen téren nem szerettem a Niveát, mert a sima dezodorral való próbálkozásom annyira nem maradt meg pozitívumként. 



Vollaire dezodor
Ezt egy 100 forintosban vettem, mert úgy hallottam nagyon jó termékeik vannak, pl. az alapozójuk elég tartós. A dezodorral sincs ez másképpen, egy átlagos vagy minimális futkározással való napot ügyesen kibír. De az összetevők engem nem győztek meg, eléggé kémiai hangzásuk van, nincs benne semmi természetes, így arra voksoltam, hogy inkább kihagyom ezt a dezodort az életem további részéből. Az összetevőkön kívül, egy dolog zavart, ez pedig az illata, ami ilyen klóros tisztítószerre emlékeztetett. Persze van ebből rózsaszín, meg sárga (citrusos) változat is, de azokat sohasem próbáltam, és valószínűleg nem is fogom. 200-215 HUF-ért vesztegetik általában.




Mexx XX Wild parfüm
Életem első, magasabb kategóriás, nem pacsuli parfümje. Még 16 évesen vettem magamnak, igyekeztem spórolni vele, de mindennek vége szakad egyszer. Mai fejjel már nem venném újra. Az illata tartós volt, szerettem, az üvegével együtt első körben egy igazi különlegesség volt annyi idősen az én számomra. 


Végeztünk volna? Azt hiszem, igen. Bár ez várható volt, hisz' nem 1 havi adagot hoztam, ráadásul sok mindenből ilyen szerencsétlenül jött ki a lépés, a fogyasztást illetően... De jó érzés, mert VÉGRE kidobhatom ezeket az üres flakonokat, több helyet felszabadítva az újdonságoknak, mert vannak szép számmal azért...De erről, majd egy másik posztban regélnék Nektek! 
Köszönöm, hogy türelmesen végig vártátok ezt az utolsó kaotikus hetet, most már mindent letudtam, igaz egy kis rehabilitációra szükségem lenne...

Ti miket fogyasztottatok el? Van-e egyezés az itteni termékek valamelyikével? Ha igen, mi? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com