2013. május 10., péntek

Áprilisi kedvencek

Szia mindenkinek!

Igen, befutott az utolsó ló is ebben a témában, jól látjátok. Az a baj egy kicsit elcsúsztam azon a jégen, amit már előre betervezve be is járattam, de úgy tűnik nem ez lesz a járható út az én számomra hosszú távon. Ennek ellenére kell 1 kis lazítás is a vizsgák, ZH-k előtt, ezért gondoltam, hogy ez a bejegyzés még belefér...Fogadjátok szeretettel, én bevallom nagyon szeretek ilyesmiket nézni, mert jó összehasonlítani az előző havi adagokkal, hogy mégis milyen változások mennek végbe. Például április elején majd szétfagytunk kb., de a hónap végén igencsak folyt rólunk a víz.






Pure Nature golyós pattanáskezelő
Róla már készült egy bejegyzés is, nagyon szeretem, már a második műanyag üvegcse felénél járok. Remélem sosem válnak el az útjaink, hatásos is, jó is. Holott azelőtt voltak fenntartásaim az Oriflame termékekkel kapcsolatosan.

Moulin Rouge körömlakk-Nr. 16 2-3 alkalommal festettem ki a körmeimet ebben a hónapban, ebből 2x biztosan valamilyen formában felkerült a körmömre ez a lakk. Nem bántam meg, hogy elhoztam, potom 129 HUF-ért megérte, és az egyik kedvencem lett. Lassan az Avon Dynamo nevű lakkját is letaszítja a képzeletbeli listáról. De hol fogok még egy ilyen lakkot találni? Kicsit aggaszt, hogy már nem kapható.




Balea tusfürdő
Az új trendkiadás része. Amikor megláttam a képeket, egyből tudtam hogy kész, ő jön velem, ha már mást nem is, de őt muszáj lesz elhoznom. Jó illata van, viszonylag meg is marad a bőrön pár óra erejéig. Rájöttem szeretem az ilyen egzotikus illatokat. Meg jobban is esik velük a tusolás, mintha egy krémesebb darabbal súrolnám magam. Tavaly nagyon ráfáztam a Dove-al ilyen meleg időben, így inkább a tapasztalat beszél belőlem.




Adidas fruity rhytm
Még szülinapomra kaptam, de most lendültem bele nagyon a használatába. Szeretem a gyümölcsös illatokat (Sajnos az egyéb vadállatok is, mint a darázs, lódarázs meg ki tudja még micsoda is, így az életem majdhogynem meneküléssé fajul a jó időben.)
Fogalmam sincs milyen illatok vannak benne, szeretem és kész. Tartósnak tartós, olykor ragaszkodóbbnak érzem mint ami szükséges, de ezen segít egy erősebb sika-mika-öblítés kombináció.

I <3 stage szemhéjalapozóMit is mondhatnék róla? Egy tervezett vásárlás volt, és régóta is használom, de tudatosan nem figyeltem minden reakciójára. Sajnos van vele csalódásos esetem is, már csak azt kell kivizsgálnom hogy tényleg csak deficitessé tette-e a pénzátrcámat, vagy van valami értelme is a néhai jó funkcionáláson kívül is. Mostanában elég sokat kaptam elő, ezért is került be ide. Meg nem éreztem volna korrektnek, hogy sokat használom, még szó sem nagyon volt róla a blogon és egyszerűen kihagyom, mintha nem is létezne. Ennek ellenére nagyon ambivalens érzéseim vannak vele kapcsolatosan. Ha írok is róla, nagyon sokat fogok filozofálni a véleményen...

Zárom is soraimat, ezek lettek volna az én áprilisi kedvenceim! Persze volt még 1-2 darab, de azokat már bemutattam a blogon, vagy éppen annyira tucat termék, hogy nincs arcom ilyesmivel előhozakodni a blogon.
Na mit szóltok a kis csapathoz? 

Köszönöm az újabb követőket és Facebook-lájkolókat! Nem tudom minek köszönhető ez, de jó érzés látni, hogy növekednek a számok! 

Akinek van még kedve, szívesen várom Facebookon! 



8 megjegyzés:

  1. A Balea tusi nemsokára porondra kerül nálam, mert két narancsos is kifogyott, az I <3 Stage pedig a kedvenc korrektoraim egyike :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát akkor vannak hasonlóságok, ahogy látom! :) Nálam lassan elfogy a tusfürdő, de szerintem ha akciós lesz még veszek 1-2-t. Viszont rájöttem, hogy annyi tusfürdőm van, hogy mást is el kéne használnom. Lakkstop helyett, tusi-stop. :D

      Törlés
    2. Na igen, de ha egyszer limitáltakat adnak ki, az ember lánya nem meri otthagyni :-D

      Törlés
    3. Ettől félek én is, hogy oké elhasználgatok én mindent, de ha nem lesz többé olyan, mint amikor oda kerülök, hogy megint vegyek, akkor meg hülyét fogok kapni.Lehet veszek 1-et tartalékba és azt addig elzárom valami titkosított kóddal valamerre. Ha nagyon szükségem lesz rá, úgyis feltöröm a lakatot/zárat..:D

      Törlés
  2. Imádom azt a Mangós Balea tusfürdőt! :) Meg a dezodorát is, isteni illata van, megszokott Balea minőséggel! :)
    Tuti megveszem a testpermetet is és az Adidas Fruity Thythm-et én is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik nem csak én vagyok oda a gyümölcsösebb illatokért!
      Dezodort csak egyszer próbáltam a Balea-tól, az alumínium mentes darabot, de hosszabb távon nem tudtam elképzelni magamon, főleg nem a dög melegben. Nem vagyok egy izzadós típus, de félek, hogy mi van ha nem annyira hatékony és nem akarok olyan kis malacos hónaljú néni lenni, mint amit a Rexona reklámokban láttam..:D
      Köszönöm, hogy írtál!

      Törlés
    2. Hihi. :-D Nálam egyébként a Bale Mademoiselle Chic-ből van vésztartalék, mert nem mindig lehet kapni, és ki tudja, mikor szűnik meg. :-)

      Törlés
  3. húú.most találtam rád. nagyon tetszik a blogd. felíratkoztam hozzád :)

    nézz be hozzám, szívesen látnálak az olvasóim közt:

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    puszi

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com