2013. május 15., szerda

Áprilisi elmaradt köröm

Sziasztok!

Aki látta a kedvences bejegyzést, az biztosan tudja, hogy a lakkot amit megemlítettem két alkalommal is használtam 3 körömfestésből, ami eléggé a lakknak és annak szimpátiájának kedvez Nálam. Nem érzem különlegesnek magam a lakkok terén, ennek ellenére, úgy gondolom talán ilyesminek is jó hogyha helyet szorítok a blogon, néhanapján.

A körmökre 1 réteg alaplakk került, 2 réteg nude színű lakk, illetve ilyen elmaszálódott piros-ovális valami. A különlegesség csak annyi, hogy nem kellett sokat erőlködjek, mert a Lovely ezen lakkjának az ecsetje nagyon-nagyon ferde. Fogalmam sincs, hogy ez gyári-e alapból vagy sem, minden esetre a kis "csíkok" elkészítésekor megkönnyítette a dolgomat az ecset formája vagy "deformája".
Ha pedig gyári hibáról van szó, így jártam, akkor sem bánom hogy megvettem ennyiért, mert szerintem ez egy csodaszép lakk, amivel még vannak terveim...Csak ugye a vizsgaidőszak, a ZH hét mocskosul keresztül tud húzni minden tervet és számítást! 


Íme, itt vannak a képek, nem mondom, hogy óriási manikűr mester leszek, de a számomra ez így tetszetős volt.Sőt..Ahhoz, hogy valamit manikűrnek nevezzek, az azért elég máshol kezdődik.
Idővel meg talán nagyobb dolgoknak is neki merek majd állni! 







Kíváncsian várom a véleményeteket, hogyha van. Láttam, hogy elég megoszlóak a vélemények arról, hogy milyen bejegyzéseket szerettek és mi az amit nem. És ha már itt tartunk, jó néven venném, hogyha még pár ember kitölteni a kérdőívet is! Ti is jobban jártok, ugyanis addig pörgetem a témát, amíg legalább 17-22 releváns, normálisan kifejtett véleményt nem kapok! :) A kérdőív név nélküli, úgyhogy nem kell félnetek, hogy bárkit is utolér a bosszúm és a wodoo babás sanyargatásom.
A kérdőívet itt érhetitek el: 

Az eddigi véleményeket köszönöm!
Ha már itt tartunk: sorkizárt, nagyobb képek, ahogy Viki kérte! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com