2013. április 1., hétfő

Márciusi kedvencek

Sziasztok!

A március is eltelt, túl gyorsan talán. Épp, hogy lement, már a nyakunkon a Húsvét, éppen hogy április elsejéhez érve. Úgyhogy most ér a lányokat rendesen megfüröszteni, hisz' még bolondok napja is ma van. Nem mellékesen, a nagyszüleimnek ma van a házassági évfordulójuk. Az is igaz, hogy nálunk aztán   házasodni nem szokványos időpontokat szokás választani.... Elég a fecsegésből, nem is erre akartam kilyukadni, hanem a márciusi kedvenceimre! Remélem, találtok  kedvetekre valót, vagy éppen egyezést!


Avon Naturals testpermet: Szegény már a végét járja, de rajta kívül van még egy ugyanilyenem. Úgyhogy, locsolom magamra, mint a szentelt vizet szokás. Nem mondom, hogy nagyon tartós lenne az illata, de ennek ellenére szeretem, az Avon egyik legjobb illata a vadcseresznyés társa mellett. Amit már sajnos nem lehet kapni.

Carmex: Ő egy új kedvenc, annak ellenére, annyira extra hidratálást nem kapok Tőle. De a mentolos érzés felvitel után, nagyon különlegessé teszi a számomra. Függő lettem, már csak a cseresznyés/meggyes (?) változatot kellene a magaménak tudni. Úgy lenne csak teljes az összkép. 

NYC Tus: Amikor lekaptam a polcról, akciós volt és meg voltam róla győződve, hogy "hú de jó lesz vele tusvonalat húzni, végre egy NYC filces tus". Kibontva a védőfóliát, nagy meglepetés fogadott: egyszerű folyékony, ecsetes tusról van szó. Ennek ellenére jobb, mint a régi  Essence tusfilcem. Kicsit macerás a száradást illetően. 


Essence I love stage szemhéjalap: Szorgosan használgatom, ő nem is inkább a kedvencsége, hanem a kihasználtsága miatt tudom itt. Nyúzom minél jobban, hogy a Számotokra minél hitelesebb véleményt tudjak írni. (Nem mintha minden termékemmel és tesztírásommal nem ezt tenném!)

Miss Rose szemhéjpúder: Őróla nincs mit magyarázni, volt már róla bejegyzés a blogon, meg ismeri szerintem mindenki a márkát. 

Essence nail art alapozó/védő lakk: Akciósan jutottam hozzá, már nem lehet kapni. Így lehet, hogy nem is érné meg egy külön bejegyzést írnom Róla. Kedvelem, mert ha őt kenem fel alapnak, könnyebben lehozom a lakkokat a lemosóval. Először nagyon meglepődtem, főleg, hogy nem is ebben a funkcióban tevékenykedik, ennek ellenére nem bánom, hogy megvettem. 


Max Factor Facefinity: Agyonhangoztatott tesztalanya minden blognak. Egy kicsivel jobb fedést vártam tőle, de ígyis szeretem! Szerencsére nem okoz pattanásokat és gyulladtságot, vagy kisebb gumókat az arcomon, hosszabb távon sem. 

Kakukktojás: Rhino Spray: Biztos észrevettétek, hogy van 1 termék, ami kilóg a sorból, és félve görgettétek le az egeret, mondván: Úristen, csak nehogy Patikát nyisson, pont most, hogy kievickélünk a télből! Nem is erről van szó, egyszerűen vele éltem túl a márciusi megfázásaimat. 15 éves korom óta csak Őt vagyok hajlandó használni megfázás esetén. Normálisan kapok vele levegőt, nem úgy mint a sima csepegtetős vagy éppen tengeri sós változatoktól, amik csak rövidtávon jók, és a minőségük is nagyrészt olyan, amilyen. Egész márciusban kecmeregtem egyik betegségből a másikba, úgyhogy jó szolgálatot tett. Borsos az ára, de Nálam sokkal jobban bevált mint bármi más. 

A poszt végéhez érve, nincs is más dolgom, mint hogy Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánjak a Számotokra! Ne hagyjátok Magatokat, csak mert Bolondok napja van, még nem jelenti azt, hogy Nektek azzá kell válnotok! A vízzel pedig óvatosan...Én már kaptam a nyakamba, készülök a következő Rhino Spray-es-zsepis-mentolos cukros időszakomra. 

 Mit gondolsz a kedvencekről? Megvan Neked is valamelyik? Mik voltak a Te kedvenceid ebben a hónapban? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com