2013. február 10., vasárnap

Essence körömlakk -I'm bluetiful

Sziasztok! 

Úgy tűnik, ez a nap a körmös posztoknak kedvez nagyon.
Az Essence leárazáskor volt pár lakk, ami akciós volt, és hoztam már róla képet is. Viszont, volt aki kérte, hogy mutassam meg őt is a körmömön.


Essence- I'm bluetiful
Nem is nagyon volt kérdés, hogyha körömlakk vásárlásra kerül a sor, akkor valami kékes darabot fogok elhozni, tekintve, hogy nagyon szeretem a kék minden árnyalatát. Ezüstös csillámok találhatóak benne, nagyon picikék ugyan, de mivel nagyon sok van belőlük, így tök jól van az egész helyzet kompenzálva az én számomra. Mivel, már párszor fölkentem, nem csak én vagyok az, aki véleményt nyilvánított róla, hanem mások is. Legyen szó a banki fiók intézőről, szaktársakról, vagy éppen a barátomról, családtagokról. Igazából az utolsó csoport kivételével, mindenkinek tetszett, odáig voltak a lakkért.

Fura, hogy ennyire világos így elsőre, de éjjelre meg szépen elsötétül a lakk is. Persze a megvilágítás és közrejátszik ebben, de szerintem, a szín nappali fényben a legszebb. 


Csomagolás: Igen, itt már az új csomagolású darabról van szó. Féltem tőle nagyon. Az üveg nyaka túl hosszú, nekem nem tetszik egyáltalán. A kupak borzalmas, de lehet én vagyok extra szerencsétlen, de néha sikerül úgy megfognom, hogy természetesen belekapok vele a festékbe. Zavar, hogy nagy, csak helyet foglalni jó. Már gondolkoztam rajta, hogy le fogom faragni, vágni, csiszolni... A dundi üveg nem zavar, de a "böszme" kupak annál inkább.

Ecset: Valamivel jobban tetszik, mint a korábbi daraboknál. Jó ez a lekerekítés, nem tűnt hülyeségnek azelőtt sem! Nem lehetne a régebbi csomagolást esetleg összehozni ezzel az ecsettel?

Száradás: Először piszok jól száradt! Hatalmas piros pont érte! Aztán, most, hogy így ötödszörre festettem ki vele a körmeimet, rájöttem, hogy megnőtt a száradási idő jócskán. Lenyomatot is sikerült varázsolni, hiába hagytam legalább háromnegyed órán át száradni a körmeimet....Szomorú.

Rétegek száma: Egy rétegben nem mindig ad jó fedést, meglehetősen halványnak érzem ilyenkor a lakkok többségét. Viszont a 2 réteg lakkal már nincs semmilyen bajom, így jól szuperál!

Tartósság: Erősen változó. Volt, hogy 1,5-2 nap után beadta a kulcsot, volt hogy csak a 3.-4. napon jött le egy nagyobb darab a körmömről. Kiszámíthatatlan és ez nem tetszik! A többi Essence lakkról legalább tudtam, hogy 3 nap az annyi, esetleg jó körülmények (mosogatás mentes élet) között 4-5 nap, addig itt teljesen összezavarodtam a használatát illetően. Aztán rájöttem, hogy mit cidrizzek rajta, amikor 3 nap után már úgyis megunja az ember a körmeit, vagy esetleg mást ken fel, vagy pihentetné azokat. Amikor pedig tényleg alkalomra akarom kifesteni, majd előtte 1 nappal neki látok, hogyha esetleg el is rontanék valamit, legyen idő helyrehozni.

Nektek mi a véleményetek az új lakkokkról? Szerintetek rosszabb lett a minőségük az újítás óta? 

4 megjegyzés:

  1. Nekem ezek az új lakkok jobban tetszenek, mint a régiek. Bár van közte 1-2 csalódás, de összességében jók. Pont ez a kedvenc árnyalatom. Annyira szép, a legtöbbször mostanság ilyen a körmöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én is nagyon sokszor viselem őt a körmeimen, már az üvegben is nagyon tetszett ez az árnyalat! Viszont a tartósságával, ugye akadtak gondjaim...:)

      Törlés
  2. Nagyon szép színe van így a körmödön :) üvegben olyan sötétebbnek láttam, de írtad is, hogy este besötétül :) nekem jobban tetszene, ha mindig ilyen kis szép világos maradna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik! Én is inkább a világos színe felé húzok, de hát, sajnos nem lehet ellene mit tenni. Így, csak nappal gyönyörködöm benne, éjszaka marad a szörnyülködés...:D

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com