2013. január 27., vasárnap

Instagram III.- Pici utókarácsony, evészet, sapkászat, kohászat..:

Sziasztok!

Visszanézve a képeket, kb. 5 hét telt el a legutóbbi hasonló bejegyzés óta, úgyhogy ideje volt valami hasonlót feltegyek. A képek vegyesek, van benne talán 1, ami még Karácsonyról maradt, de van benne szülinapozás, evészet, ivászat, sapkászat, kohászat, magyarázat.... Na jó, befejeztem! Nagy részéhez igyekszem leírást is csatolni.

Mascarpone torta - Hagyománya van a családban, már 3. éve mindig kerül egy ilyen is az asztalra, különböző mintával persze. Ritka, hogy süteményevésre adjam a fejem, de ő az egyik kedvencem. Születésnapokra szoktuk még elkészíteni.

Kerek születésnap volt a családban. Nagyon kimerítő volt a szervezés, a rohangálás vizsgaidőszak közepén. Rájöttem a füllentés nem nekem való....Ennyi sztorit kitalálni, hogy miért kell ezt azt csinálni, miért megyek ide-oda... A végén már komolyan azon gondolkodtam, hogy úgy teszek, mintha meg sem hallottam volna a kérdést. 

A mostanában vett Essence körömlakkott hivatott volna bemutatni. De nem lettek annyira jó képek, úgyhogy már látom, 1 külön bejegyzést erre áldozni kell, pláne ha kértétek is!  
Már 2 órája ezen a képen röhögünk, hogy valahogy a telefonba sokkal vállalhatóbbnak tűnt. Az első kifejezés, ami eszembe jutott az a sunyi csöves nézés....Csak a sapkát szerettem volna lekapni, az meg idióta ötletnek tűnt, hogy 1 szem sapkát mutogatok Nektek, ezért akartam volna felvéve.

Hogy tetszett?
Kérlek, használjátok a bejegyzés alján található, 4 választható opció valamelyikét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com