2013. január 22., kedd

Essence- Hab állagú alapozó teszt

Sziasztok!

Ő egy nagyon régi társam. Bár akkoriban, csak felkentem, nem foglalkoztam tulajdonképp olyan dolgokkal, amik mérvadóak lettek volna mai szemmel. Pedig lehet érdemes lett volna!


Már nem lehet kapni, a nagy nyári kiárusítás alkalmával lehetett lecsapni rá, 300 HUF-ért vesztegették. Pattanásos, problémás bőrre lett kifejlesztve/vagyis arra ajánlgatták előszeretettel.




A fedése viszonylag jó, ezt aláírom. Icipicit talán púderesnek mondanám az illatát, de nem volt annyira zavaró, mint a Miss Rose alapozónál. Nem tudom, miért vettem 2 alkalommal újra, mert mai fejjel a falnak tudnék menni, hogyha hasonló problémákkal találkoznék. Utólag, visszagondolva, a negatívumok jutnak eszembe inkább, ami szomorú szerintem, de tudomásul kell őket venni, mert az igazság sajnos nem mindig szép! De, tanulni, tanulhatunk ezekből, ezért osztom meg Veletek is ezt a posztot!




Negatívumok:
- Akármilyen rétegben vittem fel, könnyen lejött az alapozó. A kabátom széle, a sálam is olykor kapott belőle. Amikor pedig kézzel nyúltam hozzá, majd valahova máshova: szép kis barna paca. A füzeteimen, nem volt túl esztétikus... Néha pedig sikerült XXI. századi festményeket alkotnom, azzal a különbséggel, hogy ezeket nem állították ki, és nem magyaráztam bele a szituációkba hihetetlen meséket, egyszerűen beismertem: suta vagyok én ehhez, hogy ne másszon el a helyéről a cucc. Próbáltam púderrel is fixálni, nem jött be túlságosan. Minimálisan megoldotta a problémát, így eljutottam arra a szintre, hú azért levegőt vehetek a vele készült sminkben és az átöltözés se jelenthet akkora gondot.

- Nagyon fehér bőrűeknek a legvilágosabb árnyalat is túl sötét volt. Én kevertem egy ideig a Miss Rose-zal (főleg télen), így kaptam egy normális színt, nyárra meg, barnulás után, megtette a 01-es árnyalat is. De, akinek extra fehér a bőre, az nem nagyon merhetett egy ilyenbe beruházni.

- A tégely valami borzalom, és az abból való anyagkinyerés se volt túl felhasználóbarát. A képen majd látni fogjátok, hogy miről is van szó, egy biztos: ha leértél az aljáig, a szélekből nehéz volt kikaparászni az anyagot. Én egy fülpiszkálóval oldottam meg a problémát. Jobb, mint a körmös megoldás, kevesebb anyag vész el (vagy alakul át). De borzalmas volt kikapirgálni és vacakolni vele, ha éppen siettem. Mivel hab állagú alapozóról van szó, nem hiszem, hogy kifolyt volna akármi is (kivéve nagyon extrém meleg körülmények között), így a csomagolást nem tudom hova tenni. Nagy hátrány, amin változtatni kéne.



- Nem éreztem jobbnak a használatától az arcbőröm. Szerintem pont, hogy rosszabb pillanataimban segítette a pattanások kialakulását...

De, hogy ne csak a rosszat hangsúlyozzam, igyekszem megemlíteni azokat a dolgokat is, amik tetszettek:
- A teteje nagyon jól zárt, masszívabb műanyag fajta.
- Az üveg is hasonlóan vastag, nem az a tipikus megszorítom üveg, és búcsúzhatok a tartalmától típus.
- Az ára is viszonylag kedvező volt. De, pár száz forint ráfizetéssel azért már valamivel jobb terméket kaphatunk...Ezt kár, hogy az akkori eszemmel nem mértem fel annyira.

Láttam más hab állagú alapozót is az Essence-től, valószínű az is hasonló elven működik, mint ez a társa. Nem tudom, azt is kivonták-e a forgalomból, de ezek után, azért nem merem szívesen ajánlani senkinek sem!

És Te találkoztál már ezzel az alapozóval? Számodra mi a mérvadó 1 alapozónál? Volt-e rossz élményed alapozóval? Mi volt a negatívum? Te megtaláltad már a tökéletes alapozót? 

Kérlek értékeljétek a cikket, az alul látható 4 opció közül, 1-et kiválasztva!

Köszönöm a 3 új feliratkozót (igyekszem rászolgálni a bizalmatokra), és a  kommenteket is! Ha van kedvetek, nyomjatok rá a tetszik gombra a Facebook esetében is! Mostantól ott is jobban igyekszem kommunikálni Veletek, pl. a tegnapi Grumpy cat-es poszt. Lenne még mit kirakjak, csak ahhoz, legyünk egy kicsivel többen...Rajtatok is áll! :) 

2 megjegyzés:

  1. én is 2x vettem meg, azzal a céllal h hú de jó lesz a pattanásos bőre... háát. az elején tök jó volt, de így visszagondolva, emlékszem h egy nap vagy 3x is be kellett kennem mert állandóan lejött.. jajj, és a kiszedése. maga a borzalom volt :/
    Tényleg nem venném már én se újra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, akkor nem csak nálam volt ilyen defektes! :( Ráéreztünk akkor, mit nem szabadott volna leemelni a polcról, de mással, hátha több sikerrel járunk, legközelebb!
      Köszi a kommentet!

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com