2012. december 31., hétfő

Számvetés 2012

Sziasztok! 

Nagyon sokan írnak/írtak évértékelő posztot, nem gondoltam volna, hogy ilyen népszerűségnek örvend. Lehet, könnyebb így lezárni a múltat, hogyha kimondjuk, mi az ami történt, vagy esetleg új fogadalmakat teszünk, akár az olvasóink előtt is! Hogy ezek mennyire sikeresek, azt döntsétek el Ti!



Sajnos nem tudok igazi évértékelést írni, hiszen a blog júniustól működik határozottan. De ettől függetlenül, megpróbálom összegezni a történteket, levonni a következtetéseket.

Júniusban elindítottam a blogot. Először, nagyon meg voltam elégedve azzal, hogy napról napra több lett a feliratkozottak száma, de utána / azóta rájöttem, milyen nehéz is újakat gyűjteni. Vagyis, sokkal inkább úgy mondanám ezt: Nehezebb úgy megfogni az embereket, hogy a követés gombra kattintsanak.
Ekkor voltam Svájcban is, itt láttam meg az első 4 követőmet. Addig, szerintem pár napig hanyagoltam is a blogot, így óriási meglepetéssel bírt ez az egész, a számomra.

A júliust tovább folytattam, tesztekkel, leírásokkal, ahogyan ezt eredetileg is terveztem. Itt, még talán sikerült hűnek maradnom Magamhoz és az elképzeléseimhez. 1-2 személyesebb véleményemre ugyan nem olyan reakciók érkeztek, amilyenekre számítottam, de ez is hozzátartozik az élethez, el tudom fogadni. (De azt már nem, hogyha mindenféle gusztustalansággal meghintve tálalják az eltérő véleményt elém!) Talán ekörül érkezett az első névtelen troll az oldalra, aki megmondta nekem a frankót, hogy szar az oldal, mert 12 követőm van. A logikát, a mai napig nem látom benne, de szóljon aki megfejtette, mert ehhez az én egyszerű agyam, már nem ér fel!



Az augusztus is valami hasonló volt, bár itt már kiterjesztettem a blog témáját kicsit személyesebbre is, nem csak tesztek, hanem haul-ok és egyéb cikkek is utat törtek maguknak, innen bentről.

A szeptember beindult, talán itt voltam a legaktívabb a bejegyzéseket illetően.

Októberben talán a zh-hét jobban lekötött, de igyekeztem nem elhanyagolni az életem ezt a részét sem. Itt tanultam meg igazán, hogy nem olyan nagy tragédia, ha nincs mindennap bejegyzés. Azelőtt, a régebbi oldalamon, eléggé rosszul éreztem magam, hogyha nem volt meg heti X poszt. Örülök, hogy itt a blogspoton ebből végre kinőttem.
Ekörül került fel egy kérdőív is az oldalra, ami sok mindenre hasznos volt és rávilágítást szereztem olyan dolgokra, amik azelőtt meg sem fordultak a fejemben.
Sminkek is kerültek fel az oldalra, bár nem biztos, hogy vállalható minőségű mindegyik, a nagy megmondók szerint. De összehasonlítási alapnak tökéletesek lesznek, hogyha még esetleg fejlődnék ilyen téren.

November: Mi volt novemberben? Valahogy nem ugrik be most rögtön, szinte semmi. Azt tudom, hogy személyesebb témák felé is elkezdtem mozdulni, a kérdőív és a Ti kérésetekre. Ezzel egyenes arányban jöttek a trollok is. Még jó, hogy az X napnál régebbi posztoknál beállítottam a moderálást. Az oldalon, az első nyereményjáték is a kezdetét vette. Lehetett volna több is, de mivel egyeseknek csakis kizárólag a Loreal termékek az igaziak.... Na jó, ezt mindig fel fogom hozni, hogy egy kis görbe tükröt tartsak az illetőnek, hátha észreveszi magát.:)  Akit nem érint, ne vegye magára semmiképp!

Decemberem úgy érzem nem volt. A statisztika több lett, a feliratkozók száma is, és talán valamelyest fejlődtem, hogy milyen irányba, azt nem tudom, de érzem, hogy másképp állok a posztíráshoz is.

De elég a hónapokból, következzenek az igazi tények, amik Hozzátok is szólnak!



Amivel nem vagyok elégedett:
-Elsumákoltam a dolgokat, kevesebb tesztelős poszt született, mint amennyit én is szerettem volna! Helyette, úgy érzem, sikerült elmenni egy tök más irányba, ami nem biztos, hogy jó. Majd az idő, és Ti igazoljátok, hogy ez az egész mennyire bejövős a Számotokra!
- Olyan ritkán sikerül jó képeket kattintgatnom. Ritkán süt ki a nap is, az időbeosztásom is borzalmas sokszor: sötétbe megyek, sötétbe jövök. Különlegesebb fotózási tippeket nem ismerek, egyelőre egyet olvastam Verusnál (Lakkfan), de nagy áhítattal várom az ilyen témájú posztjait is!

Amivel nagyon is elégedett vagyok:
-Egyedül fedeztem fel egy csomó mindent az oldalon és annak szerkesztésével kapcsolatosan. Senki sem magyarázott nekem semmit, hogy s mint van az Instagram, ask.fm, vagy ez a Facebook-os lájkolgatós valami. Még, ha sokat szenvedtem is velük, egyszer csak sikerült összehozni. A modulok létrehozása, a bejegyzések elkülönítése oldalakba, mind-mind saját "rájöttem, ezt persze, hogy így kell" módon született. Magamhoz képest, ez jó, hiszen alig van valamennyi informatikai tudás a hátam mögött, a kódokhoz pedig az abszolút nulláról indultam el, hogy: most hogy is van ez? Persze, nyilván kaptam volna segítséget, de nem szeretek szívességet kérni, mert megalázónak tartom. Itthon is mindig ez ment: Örülj, hogy adhatsz, sose kerülj olyan helyzetbe, amikor kérned kell!
- Ameddig volt normális napfény, egész jó képek születtek, igyekeztem a legjobbat kihozni a gépből és a megadatott körülményekből.

Amit szeretnék a következő évre:
- Kevesebb trollt! Vagy legalább olyan trollt, aki normálisan elmagyarázza azt, hogy mi nem tetszik neki. Most az, hogy a fejemhez vág mindenféle ocsmányságot, anyáz, vagy azt, hogy beképzelt vagyok, szar vagyok mi jön le? Továbbjutunk? Nem feltétlenül.
- Több teszteléses posztot. Most kicsit úgy érzem más irányba ment el  ez az egész blog, már-már inkább személyes.
- Több ember követését kiérdemelni a bejegyzéseimmel. Több olyan véleményt, ami a fejlődést szolgálja minden fél részéről!
-Változtatások lesznek, de hogy bővülés, vagy csökkenés irányba, azt még nem tudom. Új ötletem is született, de ennek megvalósítása az idő és az egész közösség függvénye.

Boldog új évet minden kedves látogatómnak! Remélhetőleg, jövőre többen leszünk és többen választják a Szépség csak Neked "airbus" járatát!
Bulizzatok jól, legalább annyira, mint a Project X c. filmben! 


Neked mi a véleményed erről az évről, a blog szempontjából? Mi jutott még az eszedbe a poszttal kapcsolatosan? Kiegészítenéd valamivel?  

4 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom, hogy ez az éved ennyire negatívan értékeled, és ilyen sok sebet ejtett rajtad a blog. Tudom én is, milyen rossz a trollokkal, milyen amikor már a normál negatív kritikát sem kritikának tekinted, hanem trollkodásnak, az előző sérelmek miatt, de próbálj meg továbblépni!
    Kívánom, hogy az elkövetkező években minden úgy sikerüljön, ahogyan tervezed!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem értékeltem negatívan, csak pár helyen volt szó róla, bár nem hiszem, hogy pont az érintetteket meghatotta volna.:)
      Köszi a jó kívánságokat, csak hasonlókat tudok kívánni én is!

      Törlés
  2. Sikerekben, Egészségben Gazdag, Békés Boldog Új Évet Kívánok!!!!
    Ha gondolod, majd nézz át;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Átnéztem, azt hiszem már láttam korábban is a munkáidat! :)
      Köszi, hogy írtál! Boldog Új Évet innen is!

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com