2012. december 26., szerda

Körkérdés a hétre: Karácsony

Sziasztok!

Régen volt körkérdés, sőt, azon az ominózus októberi hét óta, nem is igazán sikerült ilyet feltennem a számotokra semmit sem. DE most más a helyzet, bepótolom! Ezért, most arról faggatnálak Benneteket....

CHRISTMAS IS HERE
WHAT ABOUT YOU? 

Hogyan teltek az ünnepek? Miket kaptatok? Voltatok családlátogatóban? 

Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy bejelentsek pár (főleg számomra) örömhírt:
- Végre valahára rájöttem, hogyan tudom az oldal Facebook oldalát normálisan felrakni ide, szóval ha van kedvetek, örülnék, ha a tetszik gombra nyomnátok! Eleget szenvedtem a kódokkal, mire rájöttem, mit és hova is kellene rakni, hagy lássam hogy, megérte szenvedni! :) 

- Az oldal egy Gmail e-mail címmel is gazdagabb lett, ide valószínűleg mindent meg fogok kapni már! Ne legyetek restek élni vele (hogyha szükséges) : szepsegcsakneked(kukac)gmail(pont)com

Köszönöm és köszöntöm az újonnan feliratkozottakat is! Nagyon örülök neki, hogy egy kicsit beindult a gépezet! Pláne, ha Szilveszterig elérnénk az 50 feliratkozottat! :)

2 megjegyzés:

  1. Szokásosan. Mentek a viták a Karácsonyra való tekintettel, utána meg mindenki jól bekajált, és bebújt az odújába. :D Én pénzt kaptam, mert ruhákra van főleg most szükségem, és azt meg elég nehezen tudnának venni, illetve egy karórát. :) Idén elmaradt a családlátogatás..Egyedül mamámékhoz mentünk 24.-én ebédelni. Ők majd valamikor Szilveszter környékén fognak jönni szintén ebédre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, hát mindenhol mennek szerintem a viták.:) Igaz, a mód sajnos, nem mindegy. De a bekajálás valószínűleg elvitte a negatív felhőket!;)
      Na igen, a ruha nagyon érdekes dolog, mert ott már mindennel baj lehet, a mérettől kezdve, a szabáson át, a színekig...Egyszerűbb, ha Te magad választasz! Remélem sikerül jó darabokat kinézned! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com