2012. november 27., kedd

Essence filces tus

Sziasztok!

Ugyan ez egy régebbi kiadású filces tus, mégis ez volt az első olyan, amivel meg voltam elégedve. Azelőtt egy nagyon olcsó kategóriás tust használtam, amire manapság visszagondolva, rá sem kellett volna írni azt, hogy tus.

Nem egy hosszan tartó, szuper intelligens tusról van szó. De már 3x újravettem, ami azért Nálam jelent valamit, főleg mert kozmetikumok terén is szeretek kísérletezni.

Amit szeretek benne:
- Könnyű használni
- Másoknak kicsit vastag lehet a filc feje, szerintem meg pont jó.
- Vele tanultam meg tusvonalat rajzolni, tehát még az elkallódottakat is helyre tudja rázni.:)
- Egész normális áron kapható.
- Sokáig nyúzható. Sőt, még tovább is! Mivel kis cseles a drága, csak rá kell jönni a titkára....Ha csak a neszeszeredben tárolod valóban nem húzza tovább néhány hónapnál, azonban ha a fejére állítod, igencsak újra megélénkül a színe és nyerhet vele az ember plusz pár hetet, vagy 1 hónapot! Viszont, ha a tárolásra figyelsz, akkor jó kis társra tehetsz szert!

Az én számomra extra dolgok:
Nekem fel sem tűnt, igazából a barátom és ismerősök hívták fel rá a figyelmemet hogy a tus színe 1-1 kétes színű szemhéjfestékre rákenve megváltozik. Van egy Miss Rose nagy palettám, 12 színnel és itt található egy rózsaszínes árnyalat, amiben van egy kis zöld dominancia-szerűség is. Felkentem a szemhéjamra, és pár perc alatt, a fekete szemhéjtusom átváltozott zölddé a rózsaszín szemhéjpúder mellé. Elég extrán néz ki, ha így jelenek meg valahol, akkor igencsak lesnek rám az emberek, és már csoporttársaim közül is kérdezték azt, hogy honnan vettem ezt a tust. A válaszom pedig túl egyszerű ahhoz, hogy elhiggyék..(Lehet már csak egy szemét vénasszony vagyok valakinek a szemében, hogy azt hiszi, itt titkolózom, meg dugdosom az extra kis filces tusaimat amit Kubából importálok a kis szivarjaimmal együtt....de el kell szomorítsak mindenkit: NEM.)

Negatívum:
-A szemhéjpúderekben található csillám hamar befogja a filc végét, ami nem túl esztétikus egy idő után. Ezt annyira kivédeni nem lehet, hiszen vagy szépséget rombolunk, hogyha ott hagyjuk, vagy a festéket, hogyha minden egyes alkalommal normális kinézetűvé akarnám tisztítani. A letörölgetéssel meg egy csomó festék megy kárba...:(
- Alap nélkül megfogja a szemhéjamat, elég durván. Más tusokkal ilyen problémáim nem voltak. Ha használok előtte valamilyen alapozót, vagy BB krémet, még olykor így is előfordul, hogy nyomot hagy száradás után.
- A ledörzsöléssel vigyázni kell, hamar lejön a helyéről, hogyha belepiszkál az ember lánya!
- Annyira nem kopik,  igaz egy 12 órázást nem bír ki, sajnos. De ennyi árért, nem is ez az elsődleges feladata, hétköznapokra meg elég lehet ennyi is.6 órát tuti kibír, utána a körülményektől függően változik a teljesítménye.

Látszik, ha nem nyomom oda rendesen, akkor elég haloványka vonalat csinál. Nem igazi szép fekete, de a kezdetek kezdetén sokkal jobb feketét kaphatunk! (Legalább annyira, (ha nem jobban!) mint bal oldalt a másik vonal.)

Ti milyen filces tusokat használtok? Esetleg másfajta tusokat szerettek jobban? Miért?

2 megjegyzés:

  1. Az milyen érdekes lehetett, mikor zöldre változott :) nekem most egy oriflame-es tusom van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eléggé az volt, meg is lepődtem..:D Nekem, ha minden igaz, valami más fajta tusom lesz, hamarosan. Szegény már a végét járja..:(

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com