2012. október 2., kedd

Lora szemceruzák

Sziasztok!
Még a nyáron szereztem be ezeket a szemceruzákat. Összesen kettő mellett döntöttem, volt más is ami tetszett, de gondoltam, jobb az óvatosság. Jó vásárnak tűntek, kiderül, mennyire is voltak azok!

Egy kékes és egy ezüstös árnyalat landolt a kosaramban. A kék csillámos darab, alapból is mozgatta a fantáziámat, de a pillanat hevében velem jött a szürkés-fehéres társa is.
Állagra: Rendkívül könnyen törik. Nem vagyok egy vadállat, de ha hegyezem, ne törjön már bele a hegyezőbe minden egyes alkalommal a hegye. Ez nagyon kiábrándító volt a számomra. Úgy tudtam normálisan kihegyezni, hogy előtt 1 nappal benn hagytam a mélyhűtőben, a ceruzákat. Így, már sokkal normálisabban kezelhetőek, mint alapjáraton.

Szín/Tartósság: A kék valamennyire látszik, de én nagyobb hatásra számítottam. A fehéres-szürkés darab említésre sem méltó. Nem is látszik, hogy fenn lenne, és így szinte mindegy, hogy valaki használja-e vagy sem. Maximum nagyon közelről látszik az eredmény, ami szerintem nem eléggé jó. Persze mutogathatnám mindenkinek 5 centi közelségből magam, de....így nem igazán látom értelmét a smink ezen részének. A kék párja, határeset nálam. Sokáig bírja, könnyen lemosható, halványabb szín. A legkisebb szemdörzsölés is szépen tönkretehet mindent.

A kép minőségéért elnézést , sajnos most telefonos sikerült :S
Mikor használom? 
Nem olyan gyakran, mint amit elterveztem. Eddig 4-5 alkalommal volt rajtam, sajnos a nagy melegben a kék elmászik a helyéről. Max Factor alapozóval azért már jobb a helyzet, csak nálam ez nem megoldás. Más alapozóval is próbáltam már, ott is azért volt elmozdulás, de egy drágább alapozót erre nem lenne jó elpocsékolni.

Egy mondattal összegezve: Olcsó húsnak, itt híg volt a leve. Nem mindenhol érvényes ez szerintem, de most nagyon befürödtem a 2 szemceruzával. De mit is vártam 150 HUF-ért?


Nektek van valami más (bármilyen) tapasztalatotok a Lovely termékekkel? Állítólag a szemhéjpúdereik egész jók. Igaz ez? Akármi is van meg Nektek, írjatok róla bátran! 

4 megjegyzés:

  1. Bocs, de ez Lora, nem Lovely

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, javítottam a hibát! Köszi, hogy szóltál!

      Törlés
  2. Bizony az! a Lora szemcerkàk elég kakik.

    VálaszTörlés
  3. Én a Lorától azt a szemceruzát próbáltam, amelyik kitolhatós. Az azt hiszem, csak feketében van. A vízvonalnál esélytelen kb. 30 perc-1 óráig bírja, hogy ne másszon el, viszont a szemhéjamon tovább megmaradt. Nem azt mondom, hogy egész nap, de... ennyi pénzért teljesen jó volt ez a teljesítmény. Egy avonos szemceruzával egyenértékű kb....mindkettő jól fog, de nem túl tartós, csak az avonos egy fokkal drágább.
    Ma vettem egy Catrice szemceruzát, aminek az egyik végén van egy kis ecset, ha füstösíteni szeretnénk.. Kíváncsi vagyok, mennyire fog beválni!:) Eddig megvagyok elégedve a Catrice-el..

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com