2012. szeptember 9., vasárnap

Cadevera arcpakolás

Sziasztok!
A Müllerben kapható Cadevera termékek az olcsóságukról híresek. De vajon jók is?


Mint tudjátok a T-vonalban eléggé problémás vagyok. Nem olyan vészes, mégis ha bedurvulnak a hormonok, azért sikerül kirügyezni. A Balea-s arcpakolásokat ismertem már, gondoltam kipróbálok valami újat is, hosszú idő után. Olcsó is volt, így esett a választásom a Cadevera-ra.

A sokféle pakolás közül az agyagosra esett a választásom. 2x7 ml-es kiszerelésben kaphatóak ezek a maszkok. Ami a legjobb, hogy ketté is lehet szedni a csomagolást.
Nem fogott meg az illata, nem volt erős, nem tulajdonítok neki különlegesebb jelentőséget. A két arcpakolás között kb. 5 nap telt el.

Tapasztalatok:
Nem volt problémám az állaggal, jól kenhető. Kicsit soknak találom az egy adagban lévő pakolást, nehézkes ennyi adagot számomra jól eloszlatni a bőrön.
Több, mint negyed órát hagytam magamon a pakolást, közben csinálva az ügyes-bajos dolgaimat. Szokásosan meleg vízzel mostam le, majd tiszta törülközővel leitattam a vizet az arcomról.

Az eredmény egész jó lett, a pattanások eltűntek még az államról is, ami szerintem nagy szó, mert mindig ott sikerül éktelenkednie egy kettőnek. Igen ám, ez mind szép és jó volt. Pár nappal később azonban hatalmas mérges pattanások jelentek meg a mellkasomon, illetve a hátamon. De tényleg, ilyen lilásak voltak, mint azok a nagy dudorok az emberek arcán. Oké, nem voltak sokan, csak 3-4 darabról van szó az érintett területen. Igazából az sokkolt, hogy életemben össz-vissz 2x volt olyan, hogy a mellkasomon pattanással kellett foglalkozzak, és ezért is taglózott le ennyire ez az egész.
Magyarán, helyileg tök jól végzi a dolgát a maszk, de sajnos, ami nem jön ki az egyik helyen, az utat talán magának egy sokkal rosszabb kiadásban, egy másik helyen. Amivel ha nem volt dolga addig az embernek, kicsit hideg zuhanyként érheti a tény.

Újravenném-e? Nem hiszem. Számomra a fél megoldás, nem megoldás. Olcsó volt, kipróbáltam, de ennyi. Ennyit nem ér, hogy mérges pattijaim legyenek, akkor inkább elviselem a kisebbeket, vagy a közepeseket a fejemen. A mérges amúgy is jobban fájt....



Ti próbáltátok már? Ilyen mellékhatásokat Ti be mernétek vállalni? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com