2012. augusztus 14., kedd

Elfogyott-II. felvonás

Sziasztok! 

Az utóbbi időben sikerült elfogyasztanom pár dolgot. Elég vegyesre sikerült ez az adag, remélem mindenki talál azért kedvére valót!

Essence körömlakk lemosó
Nagyon sajnáltam, hogy elfogyott! Kedvenc lemosóm volt, imádtam az epres illatát. Nem volt vele sohasem problémám! Kár, hogy már nem tudom beszerezni ezt a fajtáját! A márka többi lemosója valamiért nem vonz, ezért vettem egy másikat. De az utódról, majd később! Már írtam róla ITT

Fürdősó
Nagyon rég porosodott már a polcomon. Még ajándékba kaptam, nem tudom miért nem használtam fel. Talán mert nem vagyok annyira fürdős, és inkább a gyorsabb zuhanyzás híve vagyok. Egyik este azonban felbontottam. Tetszett, hogy a vizet is színezte, na meg az illata sem volt elhanyagolható! Lehet 1x-2x beiktatom a programba, mert nagyon jól esett az a fürdés!

Rexona dezodor
Szeretem nagyon, megállja a helyét még a melegebb napokon is. Már írtam róla ITT

Arc pakolások
A Cadevera arcpakolásokat próbálgatom mostanság. Annyira nem vagyok velük megelégedve, sajnos. A kísérletezés tovább folyik, vettem már a 20 éven aluli korosztálynak való arcpakolást. Vicces, hiszen pont 20 éves vagyok, és a termékeiken a jelzések pont úgy vannak hogy: 25+ , vagy 20>. Így igazából nem tudom, melyik lenne jó a számomra, hiszen annyira öregnek nem érzem magam, hogy állandóan a 20 éven felüli kozmetikumok után nyúljak. Ami most elfogyott az a 20 éven felülieknek szóló tisztító, teafás-agyagos arcpakolás volt.


Ti miket fogyasztottatok el mostanában? Ismeritek ezek közül valamelyik terméket? Esetleg valamilyen tapasztalatotok Nektek is vannak? 

Ui.: Köszöntöm az új követőket, és köszönöm, hogy csatlakoztak a frissek kimaradásra ellenére is! Sajnos, ez ilyen időszak volt most... 




2 megjegyzés:

  1. Én is rexona párti vagyok,szerintem a legjobb dezodor azok közül amiket próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok vele. Csak sajnos az alumínium zirconium nem túl biztató a leírásában! :S Ezért igyekszem, valami más megoldást is keresni, mert tudom ez azért örökké nem mehet így.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com