2012. augusztus 2., csütörtök

Baba tusfürdő

Sziasztok! 


Szerintem szinte mindenki ismeri ezt a márkát. Van szappanjuk, samponjuk, dezodorjuk,tusfürdőik. A legtöbbször utóbbiakhoz van szerencsém.

A baba lanolinos tusfürdő már évek óta alap darab a családban. Persze nem feltétlenül azért mert mi vesszük, hanem mert kapjuk. Ennek ellenére azért jó, hogy van!
Csomagolás: Nagyon egyszerű, semmi túlcsicsázás. A fajták tekintetében változhat, de az egy színűség megmarad a flakonon.
Illat: Egyszerű, letisztult. Viszonylag sokáig érezhető.
Állag: Krémes, folyós.
Habzásra nagyon jó, bár a hab nem tart ki sokáig egy fürdő esetén. De nem is ez a funkciója, hisz tusfürdőről van szó.
Méret: 400 ml
Ára: 400-600 HUF között

Régebben nagyon szerettem, mára már nagyon meguntam. Nem mondom, hogy rossz tusfürdő, mert nem tartom annak. Jól tisztít, nagyobb adagot kaphatunk belőle, mint más tusfürdőkből majdnem ugyanazon az áron, vagy egy minimálisabban drágábban. Ha nincs más a polcon, megteszi ez is, de már annyira unalmas, hogy tényleg torkig lehet vele az ember egy idő után.Viszont többféle változata van a tusfürdőnek, ami azért pluszpont.

Az avokádós-aloe verás változatot viszont nagyon nem szeretem. Elnehezíti a bőrt, az illata sem szimpi. Pedig amikor kipróbáltam, nagy reményeket fűztem hozzá, lehet ez volt a baj. Viszont ezt a fajtáját nem szívesen ajánlom senkinek sem! Bármely más változatra azt mondom oké,de ez az egy, ami szerintem nagyon  nem jó, sőt....elég rossz. Szárazabb bőrűeknek jó lehet mert nagyon krémes, de az illatával, elképzelhető, hogy ők sem lesznek kibékülve.

Te használsz a Babától valamilyen terméket? Esetleg próbáltad a tusfürdőiket? Negatív vagy pozitív tapasztalataid vannak Velük? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com