2012. augusztus 18., szombat

Alumínium mentes deo-II. felvonás, Auchan

Sziasztok! 

A minap elmentem az Auchanba a tanévkezdéshez szükséges eszközöket beszerezni. Mivel volt időm, így benéztem a dezodor részlegbe is. Megakadt a szemem egy számomra újnak számító terméken.

Most már az Auchan márkájú dezodorjai között is találhatunk alumínium mentes darabot! Golyós kiszerelésben láttam csak, de ki voltak rakva ilyen kicsi táblácskák is mellé, hatalmas felirattal, hogy alumínium mentes deoról van szó. Azt hiszem, egyre több cég kezd rájönni, hogy azért nem lehet minden szart lenyomni az ember torkán.... Vagy csak egyszerűen észrevették, hogy erre van kereslet!

A lényeg az, hogy nézegettem a deot. Egyszerű sárgás színű az üveg, fehér kupakkal. 50 ml-t tartalmaz, átlagos mennyiség. Viszont az ára az eléggé meglepő volt számomra....447 HUF volt ugyanis. Azért egy kicsit érdekesnek, hiszen a jobb alumínium mentes dezodorok nem itt kezdődnek. Biztosan van még valami buktatója ennek az egésznek, csak még nem jöttem rá. A Balea-s dezodor sem volt annyira hatásos 400 HUF-ért, lehet ez is valami hasonlóval bír.

Miért nem vettem meg?
Először hirtelen ért a hatás, másrészt nem is volt nálam annyi pénz, harmadrészt az illatát kifogásoltam. Ugyanis valamilyen vaníliás dologról van szó. Én pedig annyira nem szeretem a vaníliát, főleg az illatát. Még fagyi kivitelben csak-csak megeszem, de hogy magamon érezzem akár egy egész nap....Valahogy nem az én világom.
Persze, azóta egy kicsit bánom, hogy nem vettem meg, így lehet majd valamikor beszerzek egyet. Kíváncsi vagyok a hatására. Na meg, most hogy belegondolok, ellehet nyomni valamivel biztosan ezt a vanília illatot.

Mit szóltok ehhez? Keresni fogjátok a terméket, vagy egy kicsit nektek is bűzlik, hogy ennyiért vesztegetnek egy ilyet? Ti kipróbálnátok? 



2 megjegyzés:

  1. Én kipróbáltam még tavasszal, szerintem ne vedd meg!!
    Én imádom a vaníliát ezért is tetszett, de kb 5 percig tartott az illata és hiába nem volt olyan meleg úgy izzadtam, mintha 40fok lenne, semmit sem ér!!Ráadásul sárgára fogta a ruhámat!!Én nem ajánlom senkinek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Akkor jól sejtettem...:S Köszi, hogy megírtad! Így biztos nem fogom megvenni, pláne ha többet árt, mint amennyit használ. :S Egy kicsit még várat magára egy jobb alumínium mentes deo úgy néz ki.... :(

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com