2012. július 10., kedd

Viszonyom a Nivea-val

Szia Mindenkinek! :)
Most egy kicsit  személyes véleményt boncolgatnék a Nivea krémmel kapcsolatosan.

Mint tudjátok, nem voltam odáig érte soha, a tusfürdőjükkel volt egy személyes találkozásom, azóta meg is szerettem...de csak a tusfürdő részleget. 1-2 hete került elő egy kisebb tégely Nivea krém a neszeszeremből. Van is oka, hogy nem hiányoltam. Igazából csak a tégelye tetszett meg egy bavásárlás alkalmával.  Az ára sem volt vészes, úgy gondoltam jöhet a csomagomba. Egy idő után hasított belém a tudat, hogy: Ja, hogy ezt használni is kéne? 

Az az igazság, hogy egy kicsit úgy érzem, hogy a krém része ennek a márkának túl van lihegve. De tényleg. Párszor használtam a sima, original krémet, de nem volt olyan eredménye a változásnak, amitől hanyatt vágtam volna magam. Egyetlen pozitívumom nála az, hogyha a körömágybőröm kirepedezik, szakadna a bőr, akkor ha bekenem a krémmel szépen rendbe hozza, 2 kenés után. Az illata sem tetszik túlzottan. Nekem egy picit zsíros is, de legalább gyorsan beszívja a bőr. Lehet, inkább az illata az, ami miatt nem szívesen használom. De tényleg kentem kézre, karra, nem sikerült vele megbarátkoznom valamiért. Már eszembe jutott az is, hogy cseppentsek bele valami illó olajat, de rájöttem jobb, ha nem kotyvasztok házilag, még a végén azt a minimális pozitív hatását is elrontanám a krémnek, amiért azt mondom maradhat a polcomon. Ezt pedig nem szeretném, azért. 

Google a képek forrása 
Egyedül egy testápolója van a Nivea-nak, amivel szemezek, de azzal is csak azért, mert kaptam belőle egy 10 ml-es termékmintát egy újsághoz, és teljesen poénból kipróbáltam. Gondoltam, már úgyis mindegy, hogy eggyel több vagy kevesebb krém kerül fel a "sose venném meg" listámra. A Hydra IQ termékcsaládból, a kék, Express Hidratálás Testápolóról van szó. Nagyon gondolkodóba estem, hogy mennyire érné meg nekem, hiszen valamiért szkeptikus vagyok a márkával kapcsolatosan. De hát az az illat nagyon tetszett, és látszik hogy vizes alapú ez a testápoló. Tehát jobban meg is felelne számomra, mint a zsírosabb társai. Ez az a termék, amit élesebb bevetésen is szívesen használnék. Már csak el kéne jutnom arra a pontra, hogy megvegyem. Lehet alvás közben magnót kellene hallgatnom, hogy: Vedd meg! Vedd meg! Előbb a kosaramba landolna, az tuti. Ameddig itt ódzkodom tőle, addig meg mindenki elviszi szépen, és a végén ott fogok tartani, hogy kivonják a forgalomból.

Ti szeretitek a Nivea testápolókat, krémeket? Megvan az a testápoló, amire Nekem is fáj a fogam? Milyenek a tapasztalatok vele? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com